تصمیم چین برای ارائه 25 میلیون دستگاه واقعیت مجازی به دنیا تا سال 2026 (تور ارزان چین)

به گزارش دکترای اقتصاد، چین میخواهد تا سال 2026، 25 میلیون دستگاه واقعیت مجازی را به دنیا ارائه کند.

تصمیم چین برای ارائه 25 میلیون دستگاه واقعیت مجازی به دنیا تا سال 2026 (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چین اولین برنامه اقدام خود در ارتباط با برنامه واقعیت مجازی رابا هدف ارسال بیش از 25 میلیون دستگاه به ارزش بیش از 350 میلیارد یوان (48.20 میلیارد دلار) تا سال 2026 منتشر نموده است.

این برنامه به وسیله پنج وزارتخانه در پکن به رهبری وزارت صنعت و فناوری اطلاعات طراحی شده و واقعیت مجازی به عنوان صنعت کلیدی برای اقتصاد دیجیتال تحت چهاردهمین برنامه پنج ساله این کشور رتبه بندی شده است.

برنامه اولیه این اقدام منعکس کننده جاه طلبی پکن برای رهبری دنیا در فناوری مجازی است و اهداف دقیقی را معین می نماید؛ البته این برنامه معین ننموده است که آیا هدف بارگیری 25 میلیون دستگاه به صورت سالانه است یا اینکه محموله های تجمیعی تا 2026 خواهد بود.

شرکت تحقیقاتی IDC گفت که در نیمه اول امسال، چین بیش از نیم میلیون دستگاه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ارسال نموده است و این طرح بعلاوه شامل هدف افزایش ارزش کل صنعت به بیش از 350 میلیارد یوان است که وزارتخانه ها می گویند شامل فروش سخت افزار و نرم افزار است.

این شرکت اضافه نموده است که چین باید تا سال 2026 از 100 شرکت اصلی حمایت مالی کند و 10 پلتفرم خدمات عمومی را برای این صنعت تشکیل دهد.

شرکت تحقیقاتی IDC بعلاوه به غول های فناوری دنیای از جمله متا، مایکروسافت، اپل، گوگل و تنسنت اشاره می نماید و از آن ها به عنوان شرکت هایی یاد می نماید که به سرعت در پی فرصت های واقعیت مجازی هستند.

خبرنگاران علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1530

به "تصمیم چین برای ارائه 25 میلیون دستگاه واقعیت مجازی به دنیا تا سال 2026 (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم چین برای ارائه 25 میلیون دستگاه واقعیت مجازی به دنیا تا سال 2026 (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید