تورهای متنوع افریقای جنوبی و کیپ تاون

به گزارش دکترای اقتصاد، اگر می خواهید برای سفری خاص وخاطره انگیز برنامه ریزی کنید حتما تور آفریقای جنوبی را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مد نظر داشته باشید. آفریقای جنوبی به خاطر زیبایی ها و طبیعت منحصر به فردش از جمله مکان هایی است که همه ساله توریست های بسیاری را جذب خود نموده، به همین منظور در این مقاله سعی داریم شما را با تورهای متنوع آفریقای جنوبی آشنا کنیم

تورهای متنوع افریقای جنوبی و کیپ تاون

جزیره روبن؛ سمبل کشوری آزاد

کیپ تاون را بدون بازدید از جزیره روبن ترک نکنید. جزیره روبن در زمانهای مختلف طی قرون 17 تا 20 به عنوان زندان، بیمارستان مخصوص گروههای طرد شده اجتماع و پایگاه نظامی، مورد استفاده قرار می گرفت. ساختمانهای واقع در این جزیره، به ویژه بناهایی که مربوط به اواخر قرن بیستم است، مانند زندان امنیتی زندانیان سیاسی، از پیروزی دموکراسی و شکست استبداد و تبعیض نژادی حکایت می نماید.

در حدود 10 کیلومتر دورتر از شهر کیپ تاون می توان زندان سابق جزیره روبن را مشاهده کرد. زندانی بودن چندین ساله نلسون ماندلا و دیگر شخصیت های سیاسی آفریقای جنوبی در زندان جزیره روبن، امروزه از این منطقه جاذبه ای توریستی ساخته است. در حال حاضر این جزیره نه تنها به عنوان میراث جهانی یونسکو بلکه به عنوان سمبلی از آزادی آفریقای جنوبی شناخته شده است.

گشت با هلی کوپتر؛ تجربه ای تکرار نشدنی

آیا به دنبال یک گردش خیلی خاص می گشت؟ گشت های شهری کیپ تاون با هلی کوپتر گزینه ای تجملاتی است که می توانید انتخاب کنید. در این پرواز مقصد هایی همچون Durbanville، Franschhoek، Stellenbosch و Constantia وجود دارند و شما می توانید از این تجربه که ممکن است فقط یک بار در زندگی تکرار گردد، لذت ببرید.

تور شما با پرواز بر فراز شهر کیپ تاون و کوه Table Mountain شروع

می گردد و در ادامه می توانید از ماساژ درمانی آرام بخش نیز بهره ببرید.

می توانید از میان پروازهای متنوع با قیمت های مناسب، انتخاب کنید و توانایی پوشش گروه های بزرگ را نیز دارید. موقعیت های مکانی این گشت طوری انتخاب شده که بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاورد و از این گشت یک روز به یاد ماندنی برای شما باقی بماند.

معدن طلای Kromdraai

این معدن یکی از اولین معادن طلا است که در یک محیط دست نخورده روستایی و در حدود 40 دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی ژوهانسبورگ و در فاصله 20 دقیقه ای شهر ژوهانسبورگ قرار گرفته است.

برای اولین بار در سال 1881 در این منطقه، طلا توسط یوهانس استفانوس کشف شد (5 سال قبل از اکتشاف صخره طلا در ژوهانسبورگ).

سفر به این معدن شامل تور هیجان انگیز و آموزنده یک ساعته (سخنرانی در خصوص تاریخ و زمین شناسی معدن توسط صاحب آن) و شامل یک سفر زیرزمینی و پیاده روی بسیار آسان برای تمام سنین، در داخل تونل افقی معدن می باشد.

بعد از بازدید از این معدن می توان از شهربازی theme park نیز لذت برد.

غواصی در قفس، غذا دادن به کوسه های سفید

گشت غواصی با کوسه ها در آفریقای جنوبی و در کیپ تاون برای بعضی از افراد در اولویت اول گشت ها قرار گرفته است. این یکی از بزرگترین و بهترین گشت هایی است که شما تجربه خواهید کرد. تنها چند اینچ با کوسه سفید بزرگ فاصله دارید و با یک قفس فلزی محافظت

می شوید. می توانید به آنها غذا بدهید، از آنها فیلم یا عکس بگیرید و از نزدیک هیجان زیاد را تجربه کنید. کارکنان قایق به سختی کوشش می نمایند تا کوسه ها را جذب نمایند و آنها را نگه دارند تا غواصان آنها را از نزدیک ببینند.

بازدید از شیرهای دریایی کیپ تاون

بهترین مکان برای بازدید از شیرهای دریایی بدون شک، Seal Island است که حدود 16 کیلومتر از ساحل سیمونز تاون قرار گرفته است و شما می توانید از 20 دقیقه قایق سواری میان شیرهای دریایی، لذت ببرید.

بیش از 75000 شیر دریایی در این جزیره زندگی می نمایند که باعث شده است تا این منطقه تبدیل به مکان محبوب کوسه های سفید گردد. شیرهای دریایی تنها جاذبه آن نیستند. تماشای مناظر لذت بخش با قایق های شگفت انگیز را نمی توان فراموش کرد.

در چه زمانی می توان انتظار دیدن چه چیزی را داشت:

کوسه بزرگ سفید در طول ماه های زمستان بسیار فعال هستند.

فصل اصلی پرورش شیرهای دریایی نوامبر و دسامبر است.

دلفین ها، نهنگهای کوهان دار و انواع دیگر نهنگ ها از ماه جولای تا نوامبر بیشترین کوچ را به این منطقه دارند.

کولونی پنگوئن ها

مکان های خیلی کمی در جهان وجود دارند که شما بتوانید به این راحتی نزدیک کولونی پنگوئن ها شوید، در کنار آنها شنا کنید و از ساحل ماسه ای و شخصی آنها لذت ببرید.

ساحل سنگها (Boulders Beach) درست بین منطقه Cape Point و منطقه

Fish Hoek واقع شده و 2 کیلومتر با ایستگاه قطار Simons Town فاصله دارد و این ایستگاه، آخرین توقفگاه خط آهن جنوبی است.

شنا در ساحل سنگ ها

دریای این منطقه برای شنا خیلی مناسب است و سنگ های گرد و بزرگی که روی ساحل شنی قرار دارند، سایه بان و سرپناهی را برای افراد فراهم می نمایند. برای این منطقه باید یک مبلغ ورودی پرداخت گردد، زیرا قسمتی از پارک ملی Table Mountain می باشد و این درآمد صرف حفظ و نگهداری از پنگوئن های آفریقایی می گردد که در این منطقه زندگی می نمایند. این پنگوئن ها کوچکتر هستند و در هوای گرم زندگی می نمایند.

به پنگوئن ها نزدیک شوید

این پنگوئن ها به طور آزادانه در اطراف منطقه پرسه می زنند، بنابراین شما می توانید به آنها نزدیک شوید، اما لطفا آنها را اذیت نکنید. آنها می توانند شما را گاز بگیرند. علامت ناراحتی آنها این است که سرشان را تکان می دهند. این کولونی در سال 1983 راه اندازی شد و یکی از معدود مناطق کولونی پنگوئن ها است.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 142

به "تورهای متنوع افریقای جنوبی و کیپ تاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای متنوع افریقای جنوبی و کیپ تاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید