آشنایی با جاذبه های بانکوک

به گزارش دکترای اقتصاد، بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از بهترین شهرهای قاره آسیا با جاذبه‌های گردشگری فراوان است. بازارهای خرید بزرگ، معابد مرموز و بازارهای شلوغ و رستوران ها از بهترین جاذبه‌های این شهر برای بازدید هستند که در این مقاله به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

آشنایی با جاذبه های بانکوک

کاخ بزرگ و معبد پراکائو در یانکوک

در صورتی که مدت زمان سفر شما فقط امکان بازدید یک قسمت از شهر را می دهد از این دو بنا دیدن کنید. این دو بنا در شرق رودخانه و نزدیک لنگرگاه قرار دارد. هیچ معبد دیگری مانند این معبد نمی تواند هنر تایلندی را نشان بدهد.

موزه ملی بانکوک

موزه ملی که مجموعه ای از بهترین آثار عتیقه، مجسمه ها، سرامیک و جواهرات است که می تواند دید خوبی در مورد جزئیات مختلف فرهنگی کشور به بازدید کنندگان بدهد. بهتر است برای حضور در این موزه با یک تور لیدر همراه شوید تا با بزرگی و عظمت موزه گیج نشوید. نمایشگاه، فرهنگ تایلندی را به چندین دوره تاریخی تقسیم می کند و اتاق ها به ترتیب وقایع تاریخی مرتب شده اند و شما می توانید تغییرات زندگی بودا و موضوعات مهم تاریخ هنر تایلند را در هنگام حرکت در داخل موزه بازدید در تور بانکوک نمایید.

کانچانابوری در بانکوک

با وجود اینکه منطبه کانچانابوری به ظاهر آرام و محلی است و در کنار رودخانه قرار دارد، اما بر خلاف ظاهر فعلی خود دارای تاریخچه متفاوتی است. برای رسیدن به این منطقه شما می توانید از خلال پل عبور کنید یا از فراز آن قایق های بلند و نازک که در داخل رودخانه با برخورد امواج، بالا و پایین می شوند را ببینید.

بازار شناور در بانکوک

در بازار شناور زنان با کلاه های لبه دار در طول کانال کم عرض پارو زنی می کنند و سعی می کنند یک بسته ماهی سرخ را به همراه ادویه بفروشند. در بازار شناور قایق ها پر از محصولات آماده فروش می‌باشند.

انتشار: 11 شهریور 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 70

به "آشنایی با جاذبه های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید