جهانی: هر روزی که می گذرد طلب ما از باشگاه بی ارزش تر می شود، فکر نمی کردیم مقابل پارس جنوبی 90 دقیقه بازی کنیم

به گزارش دکترای اقتصاد، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نمی دانیم مسائل مالی ما چه زمانی حل خواهد شد و با تورمی که وجود دارد، هر روز که می گذرد طلب ما از باشگاه بی ارزش تر از قبل می شود.

جهانی: هر روزی که می گذرد طلب ما از باشگاه بی ارزش تر می شود، فکر نمی کردیم مقابل پارس جنوبی 90 دقیقه بازی کنیم

میلاد جهانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بازی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: ما در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف پارس جنوبی کار کرده بودیم و با شناخت کافی از نحوه بازی آنها مقابل شان قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در این مدت که لیگ تعطیل بود تمرینات ما هم تعطیل بود و همه در خانه بودیم. شرایط خیلی سختی بود و الان هم که مسابقات شروع شده است بازیکنان ما از اینکه مصدوم شوند با ترس و دلهره بازی می کنند. ما حتی تصور می کردیم نتوانیم مقابل پارس جنوبی 90 دقیقه فوتبال بازی کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل تراکتور در تبریز شرح داد: بازی سختی داریم. تراکتور بازی قبلی اش را واگذار کرده و کار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت. پنج شش تیم در بالای جدول رقابت فشرده ای برای کسب سهمیه دارند و دریافت امتیاز مقابل تراکتور می تواند کمک زیادی به ما کند تا در رتبه بهتری در جدول قرار بگیریم.

جهانی درباره مسائل مالی صنعت نفت اظهار داشت: درباره این موضوع دیگر نمی دانیم چه باید بگوییم. هشت بازی تا آخر لیگ باقی مانده است و مشخص نیست مسائل مالی چه زمانی حل می شود و از کجا تأمین خواهد شد. هر روز که می گذرد و با تورمی که وجود دارد طلب مان از باشگاه بی ارزش تر می شود. تنها چیزی که برای صنعت نفت باقی مانده، رفاقت بین بازیکنان و کادر فنی است و بازیکنان شاد هستند که حداقل بهنام سراج از عملکرد آنها رضایت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 463

به "جهانی: هر روزی که می گذرد طلب ما از باشگاه بی ارزش تر می شود، فکر نمی کردیم مقابل پارس جنوبی 90 دقیقه بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانی: هر روزی که می گذرد طلب ما از باشگاه بی ارزش تر می شود، فکر نمی کردیم مقابل پارس جنوبی 90 دقیقه بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید