بحث تعویق رقابت های کشتی جام تختی منتفی است

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، همزمان با شروع موج تازه ویروس کرونا در سراسر کشور و بعلاوه بعضی تغییرات در زمان و مکان مسابقات مختلف کشتی باعث شد تا شائبه لغو رقابتهای کشتی فرنگی جام تختی نیز بوجود آید. مسابقاتی که قرار است به عنوان سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی 2022 صربستان و بازی های آسیایی هانگژو طی روزهای 3 تا 6 اسفند ماه در اهواز برگزار گردد.

بحث تعویق رقابت های کشتی جام تختی منتفی است

بر این اساس طی روزهای اخیر، اظهارات مختلفی در مورد احتمال تعویق جام تختی مطرح شد که در نهایت علی محمدی مدیرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی آب پاکی را روی دست همه ریخت و پاسخ نهایی را داد.

محمدی در واکنش به اینکه آیا احتمال تعویق جام تختی به علت شیوع سویه نو ویروس کرونا وجود دارد یا خیر، گفت: اصلاً اینگونه نیست و جام تختی در همان زمان و مکان مقرر برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی تدارکات لازم برای اجرای برنامه های مدون تیم های ملی به گونه ای پیش بینی شده که مسئولان فدراسیون حتی بعد از جام تختی نیز در کوشش برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور هستند. مسابقاتی که به عنوان مرحله اصلی انتخابی تیم نوجوانان ایران به شمار می رود و طی روزهای 10 تا 13 اسفندماه به میزبانی شهر مسجد سلیمان استان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سوم مرحله چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا (مغولستان)، بازی های آسیایی (چین) و رقابت های جهانی (صربستان) محسوب می گردد. به همین علت محمد بنا سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کمیته فنی با حضور در شهر اهواز از نزدیک شاهد مصاف مدعیان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1396

به "بحث تعویق رقابت های کشتی جام تختی منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحث تعویق رقابت های کشتی جام تختی منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید