در سفر به سنگاپور، به برترین رستوران های سنگاپور بروید! (تور سنگاپور)

به گزارش دکترای اقتصاد، سنگاپور یکی از کشورهای آسیاست که به علت جاذبه های توریستی فراوانی که دارد، محبوبیت زیادی در بین گردشگران پیدا نموده است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا با رستوران های معروف سنگاپور آشنا شوید. در این بخش علاوه بر معرفی رستوران های ارائه دهنده غذاهای محلی، با رستوران های ارائه دهنده غذاهای بین المللی و حتی رستوان های ایرانی آشنا خواهید شد. پس با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی برترین رستوران های سنگاپور...

در سفر به سنگاپور، به برترین رستوران های سنگاپور بروید! (تور سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خوشمزه ترین ها در رستوران های سنگاپور

یکی از رجحانن بخش های هر سفر، خوردن غذاهای محلی آن منطقه و آشنایی با ذائقه مردم آن است. اگر دوست دارید غذاهای محلی و سنتی سنگاپور را امتحان کنید، می توانید در بازارها، غذاخوری ها و رستوران های شهر محل اقامت خود طعم آن ها را بچشید. غذاخوری های خیابانی رجحانن انتخاب برای خوردن غذاهای محلی و سنتی است. در این غذاخوری ها ضمن چشیدن طعم واقعی این غذاها با مردم بومی ارتباط بیشتری داشته و با آداب و رسوم و سبک زندگی شان آشنا می شوید. اما افرادی وجود دارند که اهل خوردن غذاهای محلی با طعم های نو و اغلب ناشناخته نیستند و ترجیح می دهند غذاهایی را بخورند که طعم و مزه آن برایشان آشناست. اگر از جمله این افراد هستید، بهتر است وعده های غذایی خود را در رستوران های بین المللی سنگاپور نوش جان کنید. رستوران های ایرانی نیز در این کشور وجود دارند که غذاهای سنتی را با همان عطر و طعم ایرانی تهیه کرده و برای مشتریان خود سرو می نمایند. در ادامه به معرفی بعضی از این رستوران ها می پردازیم.

رستوران باسیلیکو

اگر از علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی هستید، بهتر است سری به رستوران باسیلیکو (basilico) بزنید. در این جا خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای ایتالیایی با طعم اصلی آن برای مشتریان سرو می شود. کادر مجرب، آشپزهای حرفه ای و مواد اولیه تازه و درجه یک باعث بالا رفتن کیفیت غذاهای این رستوران و محبوبیت آن شده است. تا جایی که همه روزه تعداد زیادی مشتری برای خوردن غذاهای خوشمزه به باسیلیکو می آیند. رستوران باسیلیکو علاوه بر غذاهای ایتالیایی، غذاهای محلی سنگاپوری را نیز در منوی خود دارد. مشتریان این رستوران می توانند همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 شب برای صرف سه وعده صبحانه، ناهار و شام به این رستوران مراجعه کرده و غذاهای بی نظیر آن را امتحان نمایند.

رستوران آندره

آندره (Andre) نام مالک و سرآشپز این رستوران فرانسوی است که به همراه همسرش از مهمانان رستوران پذیرایی می کند. اگر علاقه مند به غذاهای فرانسوی هستید، پیشنهاد می کنیم یکی از روزهای اقامت خود در سنگاپور، به رستوران آندره رفته و وعده غذایی شام خود را در آن نمایید. طعم غذاهای خوشمزه فرانسوی در محیطی محبت آمیز و رمانتیک این احساس را در شما ایجاد خواهد نمود که در یکی از رستوران های شهر پاریس غذا می خورید. سرآشپز این رستوران از 15 سالگی در کنار یک خانم و آقای فرانسوی در بخش جنوبی فرانسه، آموزش دیده و آشپزی کرده است. از این رو غذاهای فرانسوی را با طعمی فوق العاده اصیل برای مهمانان خود آماده می کند و به صورتی بسیار خلاقانه و زیبا تزیین و سرو می کند. کارکنان و پیش خدمت های رستوران نیز با مهمانان بسیار خوش برخود و مودب هستند. در این رستوان به غیر از چهارشنبه ها و آدینه ها، فقط وعده غذایی شام سرو می شود. برای صرف شام می توانید همه روزه از ساعت 7 عصر تا 11 شب به آن مراجعه نمایید. روزهای چهارشنبه و آدینه رستوران از 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر برای وعده ناهار و 7 عصر تا 11 شب برای شام باز می باشد. روزهای دوشنبه ها رستوان آندره تعطیل است.

رستوران سامر پاویلیون

برای خوردن غذاهای چینی در سنگاپور، رستوران سامر پاویلیون (summer pavilion) را به شما دوستان معرفی می کنیم. این رستوران برای دوستداران غذاهای گیاهی و گیاهخواران نیز انتخاب خوبی است. فضای دنج و محبت آمیز، کیفیت بالای غذاها، سرویس دهی مناسب و برخورد خوب کارکنان رستوران با مشتریان باعث شده تا سامر پاویلیون به یکی از محبوب ترین و رستوران های معروف سنگاپور در بین گردشگران تبدیل شود. البته هزینه غذاها در این رستوران کمی بالاست، اما کیفیت خوب و طعم عالی غذاهای آن ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. برای غذا خوردن در این رستوران می توانید همه روزه از ساعت 11:30 تا 2:30 برای ناهار و از ساعت 6:30 عصر تا 10:30 شب برای شام به آن مراجعه نمایید.

رستوران ام تی آر

اگر دوست دارید غذاهای تند و پرادویه هندی را در سنگاپور نوش جان کنید، سری به رستوران ام تی آر (MTR) بزنید. این رستوران غذاهای منطقه جنوبی هند را با تازه ترین مواد و بالاترین کیفیت تهیه می کند. تمیزی رستوران، برخورد خوب و مودبانه کارکنان و طعم خوب غذاها، باعث محبوبیت این رستوران هندی در سنگاپور شده است.برای چشیدن طعم خوشمزه غذاهای هندی همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 8:30 صبح تا 3 بعد از ظهر و 5:30 عصر تا 9:30 شب می توانید به این رستوران مراجعه نمایید.

رستوران بلو کوزینا

منوی رستوران بلو کوزینا (Blu Kouzina) شامل غذاهای یونانی بوده و از مواد اولیه کاملا ارگانیک در تهیه غذاهای خود استفاده می کند. شما می توانید رجحانن و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را در این رستوران نوش جان کرده و از فضای شیک و زیبای آن استفاده کنید. پرسنل رستوران بلو کوزینا بسیار مودب بوده و برخوردی عالی با مشتریان خود دارند. دکوراسیون خاص و محیط آرام رستوران در کنار غذاهای خوشمزه و بی نظیری که به وسیله سرآشپز حرفه ای و مجرب طبخ می شود، باعث شده تا بلو کوزینا به یکی از رجحانن رستوران های سنگاپور تبدیل شود. برای صرف غذا در بلو کوزینا می توانید از ساعت 12 ظهر تا 2:30 بعدازظهر برای وعده غذایی ناهار و از ساعت 6 تا 10 شب برای وعده غذایی شام به این رستوران مراجعه نمایید.

رستوران کات

خوشمزه ترین و خاص ترین استیک های سنگاپور را می توانید در رستوران کات (cut) نوش جان کنید. استفاده از مواد اولیه تازه، خدمات دهی عالی، رفتار فوق العاده پرسنل و محیط شیک وصمیمی رستوران کات آن را به یکی از رجحانن و شلوغ ترین استیک هوس و رستوران های معروف سنگاپور تبدیل کرده است. با توجه به این که منوی غذایی این رستوران فقط انواع استیک را در خود جای داده و غذای دیگری ندارد، به آن استیک هوس گفته می شود. برای خوردن استیک های خوشمزه رستوران کات می توانید همه روزه از ساعت 5:30 عصر تا 10 شب به محل آن مراجعه نمایید.

رستوران ژان

رستوران ژان (Jaan) (ژان در زبان سانسکریت به معنای کاسه است) یک رستوران فرانسوی است که برای گیاهخواران و علاقه مندان به غذاهای گیاهی انتخابی مناسب است. غذاهای این رستوران با تازه ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده و به زیبایی تزیین می شوند. فضای دلپذیر و محبت آمیز رستوران، رفتار مودبانه پرنسل و غذاهای لذیذ و با کیفیت باعث شده تا ژان به یکی از شلوغ ترین و رجحانن رستوران های سنگاپور تبدیل شود. رستوران فرانسوی ژان همه روزه بجز یکشنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 2:30 بعدازظهر برای ناهار و از ساعت 7 عصر تا 11 شب برای وعده غذایی شام، آماده پذیرایی از مهمانان و مشتریان خود می باشد.

رستوران لاین

رستوران لاین (Line) در منوی غذایی خود انواع غذاهای بین المللی از تمامی کشورهای جهان را سرو می کند. از این رو محبوبیت زیادی در بین گردشگران و مسافران سنگاپور دارد. شما در این جا می توانید انواع غذاهای دریایی خوشمزه و خوراک های غربی و آسیایی را سفارش داده و نوش جان نمایید. فضای مجذوب کننده و آرامش بخش رستوران، استفاده از مواد اولیه تازه و کیفیت بالای غذاها باعث شده تا لاین در فهرست رجحانن رستوران های سنگاپور جای خود را باز کند. رستوران لاین فقط وعده غذایی شام را به مشتریان خود ارائه می دهد، از این رو ساعت کاری آن از 5 عصر شروع شده و تا 1 بامداد ادامه دارد.

رستوران فرتینی لا تراتوریا

رستوران فرتینی لا تراتوریا (Fratini la Trattoria) یک رستوران ایتالیایی است که در آن می توانید از سه دسته غذاهای گوشتی، گیاهی و دریایی یکی را انتخاب و نوش جان نمایید. استفاده از مواد اولیه تازه و مهارت آشپزان این رستوران باعث شده تا غذاهای فرتینی جزو رجحانن و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی در سنگاپور محسوب شود و در نهایت این رستوان در فهرست محبوب ترین رستوران ها قرار گیرد. فضای دلپذیر رستوران و برخورد مودبانه و خوب پرنسل آن از دیگر ویژگی های رستوران فرتینی است. برای صرف وعده ناهار در این رستوران می توانید همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 2:30 بعدازظهر و شام از ساعت 6 غروب تا 11 شب به آدرس آن مراجعه نمایید.

رستوران کری کالچر

کری کالچر (Curry Culture) رستوران هندی دیگریست که انواع غذاهای مدرن و سنتی این کشور را در منوی غذایی خود دارد. استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت در غذاها باعث خوشمزه تر و لذیذ شدن آن ها شده و این رستوران را در بین مردم محلی و گردشگران زبانزد کرده است. اگر به غذاهای هندی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم یکی از وعده های غذایی خود را در این رستوران صرف نمایید. شما می توانید غذای خود را در بخشی از رستوران که به صورت فضایی باز و دلنشین طراحی شده نوش جان کرده و از زیبایی های اطراف خود نیز لذت ببرید. رستوران کری کالچر همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 2:30 بعدازظهر و از ساعت 5:30 عصر تا 10:30 شب باز بوده و آماده پذیرایی از مشتریان می باشد.

رستوران اسپاگو

غذاهای آمریکایی را می توانید در رستوران اسپاگو (Spago) نوش جان کنید. کیفیت بالای غذاها، دکوراسیون ساده و شیک رستوران و برخود مودبانه و خوب پرنسل از جمله ویژگی های اسپاگوست که آن را تبدیل به یکی از رستوران های معروف سنگاپور کرده است. اسپاگو در طبقه 57 برج مارینا بی سندز قرار گرفته است، از این رو منظره فوق العاده ای را در حین صرف غذا شاهد خواهید بود. رستوران اسپاگو همه روزه از ساعت 7 صبح تا 2:30 بعدازظهر آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد.

رستوران هالیا

رستوران هالیا (Halia) یکی از معروف ترین و رستوران های معروف سنگاپور است که در هتل رافلز (raffles) قرار گرفته است. در منوی این رستوران می توانید انواع غذاهای اروپایی و آسیایی را مشاهده نمایید که با رجحانن مواد اولیه و بالاترین کیفیت تهیه می شوند. چیدمان شیک و زیبای رستوران و محیط رمانتیک و دوست داشتنی آن باعث مجذوب کنندهیت بیشتر آن شده و هالیا را به نامی آشنا در میان گردشگران تبدیل کرده است. برای خوردن خوشمزه ترین غذاهای اروپایی و آسیایی می توانید از ساعت 12 ظهر تا 2 بعدازظهر و برای شام از 6 غروب تا 9:30 شب به محل رستوران مراجعه نمایید.

رستوران کورنر هاوس

کورنر هاوس (Corner House) یکی از نوترین رستوران های معروف سنگاپور است که در سال 2014 کار خود را در باغ گیاه شناسی این کشور شروع کرده است. این رستوران در همین مدت کم توانسته جایگاه ویژه ای در بین رجحانن رستوران های سنگاپور باز کند. این رستوران پیروز شده دو سال متوالی در فهرست 50 رستوران برتر آسیا قرار گیرد. این رجحان به علت کیفیت بالای غذاهای و فضای فوق العاده زیبا و دیدنی آن است. رستوران کورنر هاوس همه روزه از 12 ظهر تا 3 بعدازظهر و 6:30 عصر تا 11 شب آماده پذیرایی از مهمانان و مشتریان خود می باشد.

رستوران شیراز

اگر در سفر خود به سنگاپور هوس خوردن غذاهای محلی و خوشمزه ایرانی را داشتید، نگران نباشید. شما می توانید به یکی از رجحانن رستوران های ایرانی سنگاپور رفته و انواع کباب، خورشت، پیش غذا و دسر ایرانی را سفارش دهید. در منوی غذایی رستوان شیراز حتی می توان غذاهایی مانند آش رشته، میرزاقاسمی، کشک و بادمجان، دیزی، باقلی پلو و ماهیچه را پیدا کرد. فضای داخلی رستوران شیراز با معماری ایرانی طراحی شده و تزیینات و چیدمان نیز کاملا به سبک ایرانی اجرا شده است. تا جایی که فراموش می کنید در سنگاپور هستید و حس و حال حضور در ایران را خواهید داشت. اگر ذائقه شما با غذاهای غیر ایرانی سازگاری ندارد، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران شیراز بزنید و غذاهای خوشمزه و باکیفیت آن را امتحان کنید. این رستوران در آدرس سنگاپور، کلارکه کوئی (Clarke Quay)، خیابان ریور ولی (River Valley) واقع شده و از 6 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد.

در این جا فهرستی از رجحانن رستوران های سنگاپور را به شما عزیزان معرفی کردیم. با توجه به پرگردشگر بودن سنگاپور، غذاخوری ها و رستوران های متنوعی در این کشور وجود دارند که انتخاب را برای مسافران کمی سخت می نمایند. آشنایی شما با محیط رستوران و منوی غذایی آن می تواند یاری کند تا انتخاب بهتر و راحت تری داشته و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1558

به "در سفر به سنگاپور، به برترین رستوران های سنگاپور بروید! (تور سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به سنگاپور، به برترین رستوران های سنگاپور بروید! (تور سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید