حملات سنگین موشکی نیروهای حفتر به پایگاه نظامی معیتیقه

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، دفتر رسانه ای عملیات آتشفشان خشم وابسته به دولت وفاق لیبی اظهار داشت: شبه نظامیان حفتر به حملات با موشکهای گراد به فرودگاه معیتیقه و محله های مسکونی اطراف آن ادامه می دهند.

حملات سنگین موشکی نیروهای حفتر به پایگاه نظامی معیتیقه

از سوی دیگر خبرنگار روسیاالیوم امروز یکشنبه به نقل از شاهدان عینی از حملات سنگین توپخانه ای نیروهای خلیفه حفتر به مواضع نیروهای دولت وفاق لیبی در پایگاه نظامی معیتیقه اطلاع داد.

این حملات به دنبال تشدید درگیری های جاری میان نیروهای دولت وفاق لیبی و ارتش خلیفه حفتر در هفته های اخیر رخ می دهد. مقامات اروپایی مجدداً بر تعهدات خود نسبت به تصمیمات اتخاذ شده در کنفرانس صلح لیبی در اواسط ژانویه در برلین تاکید کردند و ازدرخواست آتش بس انسان محبت آمیز دبیر کل سازمان ملل و نماینده ویژه سازمان ملل در این کشور حمایت کردند.

درگیریهای اطراف پایتخت لیبی اخیراً تشدید شده است. بر اساس اطلاعات سازمان ملل بیش از 850 نقض علیه آتش بس مورد توافق قرار گرفته در اواسط ژانویه رخ داده است. در اواسط ژانویه، آلمان یک کنفرانس صلح لیبی را در برلین با حضور نمایندگان احزاب درگیر و تعداد زیادی ازکشورها برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 336

به "حملات سنگین موشکی نیروهای حفتر به پایگاه نظامی معیتیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات سنگین موشکی نیروهای حفتر به پایگاه نظامی معیتیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید