خانه تکانی روح انگیز

به گزارش دکترای اقتصاد، فکر کنید در یکی از همین روزها که مشغول کروناتکانی (خانه تکانی در سال کرونایی) و در تدارک عید نوروز هستید، با یکی از این شرکت های خدمات نظافتی تماس بگیرید و آنها هم سرکار خانم ترانه علیدوستی را برای یاری و کار خانه، روانه نمایند! واکنش تان چیست؟

خانه تکانی روح انگیز

شگفتی و ناباوری و احیانا هم عکس و امضایی و شاید این سوال که دوربین مخفیه؟ اگر هم خانم علیدوستی بگوید همه چیز جدی است و واقعا برای خانه تکانی تشریف آورده اند، احتمالا بگویید به خدا اگه بذارم دست به سیاه و سفید بزنید.

چای میل دارید یا قهوه؟ اگه نه شربت بیارم جیگرتون حال بیاد! اینها را که گفتیم خیال باطل برتان ندارد، صرفا مرور آغاز قصه فیلم چهارشنبه سوری اصغر فرهادی بود که ترانه علیدوستی در نقش یک کارگر خدماتی به نام روح انگیز براتی وارد خانه پرآشوب مرتضی (حمید فرخ نژاد) و مژده (هدیه تهرانی) می گردد، موقع دعوای زن و شوهری یکی دو باری جاروبرقی را خاموش روشن می نماید، ناغافل دستش می رود سر کشوی وسایل آرایش، وقتی مژده با دستمزد 5 هزارتومان محترمانه عذر روح انگیز را می خواهد، کارگر محترم یک الاغ زیرلبی نثار خانم صاحبخانه می نماید و .... حالا بهتر نیست خودتان همت کنید و سراغ جارو خاک انداز بروید؟

علی رستگار - فرهنگ / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 927

به "خانه تکانی روح انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تکانی روح انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید