دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری: شرکت کننده های خارجی و خدمات جانبی

به گزارش دکترای اقتصاد، نمایشگاه بین المللی گردشگری دومین روز خود را سپری کرد و ما هم در این روز سری به سالن های شرکت کننده های خارجی و خدمات گردشگری زدیم. با گزارش اختصاصی خبرنگاران همراه باشید.

دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری: شرکت کننده های خارجی و خدمات جانبی

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری از 18 بهمن ماه 95 کار خود را با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانم زهرا احمدی پور رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شروع کرد. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و از ساعت 9 صبح تا 17 پذیرای فعالان حوزه گردشگری و عموم مردم است. در اولین قسمت از گزارش خبرنگاران از این نمایشگاه به سالن 38 نمایشگاه، جایی که غرفه های مربوط به استان های مختلف ایران به فعالیت می پرداختند سری زدیم. امروز با هم گشتی در سالن های دیگر این نمایشگاه تا با فضای آن ها بیشتر آشنا شویم. با گزارش تصویری خبرنگاران از این نمایشگاه همراه باشید.

غرفه شرکت های سیاحتی - اقامتی Sunway و Palm Beach با همکاری Air Asia
غرفه شرکت Rama Spa

فولکس واگن زیبایی که در غرفه Destinia واقع شده است و باعث جذب شدن بازدیدکننده ها به این غرفه، حداقل به بهانه تماشا این ماشین زیبا، انداختن عکس سلفی با آن و استفاده از وای فای رایگان این غرفه می گردد.

غرفه قونیه ترکیه در نمایشگاه گردشگری که با الهام گرفتن از معماری این شهر ساخته شده است.

غرفه شرکت Atlas Global
نمونه تله کابین شرکت Bartholet

این شرکت سوییسی در زمینه ساخت تله کابین و تجهیزات مربوط به آن و تجهیزات جا به جایی کابلی فعالیت می نماید.

شرکت آموزش حرفه ای ماساژ کارما
غرفه شرکت آمیتیس

غرفه اتوبوس های HOP ON - HOP OFF پروژه Sightseeing Iran در فضای بیرونی و روبروی سالن 38 واقع شده است.

غرفه هتل پنح ستاره درویشی
غرفه زیبای هتل شیراز

آژانس گردشگری مارکوپولو یکی از بزرگ ترین غرفه های نمایشگاه را دارد.

در این غرفه ها می توانید با مشورت با کارشناس ها و استفاده از کاتالوگ ها، با فعالیت های آژانس های گردشگری بیشتر آشنا شوید.

غرفه شرکت گلفام نو هم یکی از بزرگ ترین غرفه ها است که با برگزاری یک مسابقه پرتاب موشک کاغذی سعی در جذب بادیدکننده ها به سوی خود دارد و در این کار پیروز هم بوده است. هر بازدیدکننده می تواند با ساختن و پرتاب کردن دو موشک کاغذی به سمت چند حفره شانس خود را برای دریافت تخفیف در سرویس های این شرکت امتحان کند.

مقدار تخفیف هر حفره در کنار آن نقش بسته است.

غرفه شرکت ستاره ونک

نمایشگاه بین المللی گردشگری 95، در سالن های 31، 5، 44، 4 و 35 به معرفی شرکت های گردشگری مثل هتل ها، آژانس های هواپیمایی، شرکت های جانبی گردشگری مثل تولیدکننده های تجهیزات هتل، آژانس های مسافرتی و نمایندگی های سفارت ها و شرکت های گردشگری خارجی می پردازد و سالن 38 به غرفه های استان های ایران که نماینده های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آن استان ها در نمایشگاه هستند، اختصاص دارد. خوشبختانه استقبال از این نمایشگاه در روز دوم هم به مقدار روز اول چشمگیر بوده و این نشان از اهمیت بالای صنعت گردشگری برای مردم و نهادها و شرکت های مرتبط با آن دارد. در قسمت های بعدی گزارش ما از نمایشگاه بین المللی گردشگری با هم ویدیوهای اختصاصی خبرنگاران از این نمایشگاه را خواهیم دید.

منبع: کجارو
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1330

به "دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری: شرکت کننده های خارجی و خدمات جانبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری: شرکت کننده های خارجی و خدمات جانبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید