دولتخواه: ارمنستان موافق برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 است، عدم برگزاری به ضرر ما و روس ها است

به گزارش دکترای اقتصاد، مسئول روابط بین الملل فدراسیون کشتی ارمنستان گفت: فدراسیون کشتی ارمنستان با برگزاری مسابقه جهانی در سال 2020 موافق است.

دولتخواه: ارمنستان موافق برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 است، عدم برگزاری به ضرر ما و روس ها است

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

علی دولتخواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اعلام نظر مثبت ارمنی ها روی برگزاری مسابقات کشتی دنیای بزرگسالان در سال 2020 گفت: اتحادیه دنیای کشتی از چندی پیش آغاز به نظرخواهی از کشورها برای برگزار مسابقات دنیای در سال 2020 نموده و به دنبال آن است در سالی که المپیک توکیو یک سال با تعویق روبرو شده، کشتی بدون مسابقه رسمی نماند. فدراسیون کشتی ارمنستان با این موضوع موافق است و موافقت خود را نیز به اتحادیه دنیای اعلام نموده است.

وی اضافه نمود: به هر حال تا پیش از این المپیک 4 سال یک بار برگزار می شد و در سالِ المپیک، دنیای نداشتیم، اما حالا المپیک در سال 2020 برگزار نمی گردد و اتحادیه دنیای می خواهد در این سال نیز مسابقه ای داشته باشد و دنیای را برگزار کند.

این داور بین المللی کشتی توضیح داد: روسیه و کشورهای اطرافش از این جهت موافق برگزاری مسابقات دنیای در سال 2020 هستند که در این کشورها قوانین مشترکی درخصوص حق و حقوق و پاداش قهرمانان و مدال آوران وجود دارد و اگر یک سال مسابقه ای برگزار نگردد، درخصوص قوانین مربوط به سربازی و مواردی از این دست مشکلاتی به وجود می آید، ضمن اینکه بودجه فدراسیون نیز در گروی برگزاری مسابقات است.

دولتخواه در خصوص اینکه بعضی دیدگاه ها از این موضوع حکایت دارد که برگزاری مسابقه دنیای در سالی که کشتی گیران به خاطر تعطیلی های مربوط به کرونا تمرین خوب و مناسبی انجام نداده اند، میزان آسیب پذیری آنها را افزایش می دهد، اظهار داشت: آسیب دیدگی همواره بخشی از کشتی است. مصداق بارزش هم مصدومیت حسن یزدانی در تمرین با کشتی گیر 57 کیلوگرم در مسابقات باشگاه های دنیا بود. به همین دلیل نمی گردد به این علت با برگزاری مسابقه دنیای مخالفت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 322

به "دولتخواه: ارمنستان موافق برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 است، عدم برگزاری به ضرر ما و روس ها است" امتیاز دهید

1 کاربر به "دولتخواه: ارمنستان موافق برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 است، عدم برگزاری به ضرر ما و روس ها است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولتخواه: ارمنستان موافق برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 است، عدم برگزاری به ضرر ما و روس ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید