دکوراسیون خانه لوکس و گران قیمت با 7 اتاق خواب و 12 حمام

به گزارش دکترای اقتصاد، حقیقت این است که بسیاری از ما با چنین خانه هایی فقط به وسیله صفحه مانیتور کامپیوتر یا صفحه نمایش تلفن همراهمان ارتباط برقرار می کنیم و به آنها حتی نزدیک هم نخواهیم شد. دکوراسیون خانهلوکس و گران قیمتی که در این مطلب قصد معرفی آنرا دارم توسط معماری زبر دست به اسم پائول مک لین (Paul McClean) طراحی و اجرا شده و جالب اینجاست که هفت اتاق خواب و دوازرده حمام بهمراه سرویس بهداشتی دارد! احتمالا تا الان مکان این خانه را به درستی حدث زده اید! چنین خانه هایی را می گردد فقط در منطقه بل ایر ایالت کالیفرنیا آمریکا پیدا کرد که این خانه هم از این قاعده مستثنی نیست.

دکوراسیون خانه لوکس و گران قیمت با 7 اتاق خواب و 12 حمام

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید فرمود، منظره شگفت انگیزی که این خانه از شهر به نمایش می گذارد بهترین ویژگی آن شناخته می گردد. ساعت ها و حتی روزها می گردد ثابت ماند و به این نمای زیبا و پر تحرک، نگاه کرد. جالب است که از تمامی اتاق های خانه می توانید نمای شهر را با چراغ های چشمک زن و خودروهای در حال حرکت مشاهده کنید. همچنین تمامی اتاق های خانه به پاسیوی عظیمی دسترسی دارند که با توجه به هوای خوب کالیفرنیا، پنجره ها می توانند تمام اوقات باز باشند.

با همان اولین نگاه به راحتی می توان فهمید با منزلی معمولی روبرو نیستیم؛ خانه ای عظیم و بسیار لوکس که بیشتر شبیه به سالن تشریفات و سالن برگزاری مراسم بسیار لوکس است. ایجاد و طراحی دکوراسیون خانه لوکس آن هم در چنین سطحی فقط می تواند از افرادی خبره مانند Paul McClean برآمده و همچنین همانگونه که بسیار واضح است صاحب چنین خانه ای نیز هم از تمکن اقتصادی بالایی برخوردار است. با توجه به درخواست صاحبخانه، این منزل لوکس به شکلی طراحی شده که بتوان از نمای باز و بسیار زیبای شهر در هر ساعت از شبانه روز لذت برد. همچنین با توجه به وسعت خانه می توان از تمامی اتاق ها و حتی پاسیو برای این تماشای لذت بخش استفاده نمود.

در شکل زیر یک نمای بسیار زیبا از این خانه لوکس را مشاهده می کنید. نشستن بروی کاناپه های مشکی رنگ بهمراه یک نوشیندنی خوشمزه در کنار این نمای شگفت انگیز و زیبا از شهر، مسلما برای هر شخصی لذت بخش خواهد بود. شاید اندکی حسرت انگیز باشد که مالکین این خانه چنین کاری را هر روز بارها و بارها انجام می دهند و از دیدن نمای شهر خسته نمی شوند. در طول شب اما زیبایی منظره دو چندان می گردد چرا که تلالو نورهای چشمک زن و در حال حرکت چراغ ها، آن هم از فاصله ای دور، مانند یک اثر هنری متحرک بنظر می آید.

همچنین استفاده از دو عدد چراغ آویز بسیار زیبا و عظیم در بالای اپن علاوه بر ایجاد روشنایی برای صرف غذا در تمام ساعات شبانه روز، زیبایی وصف ناپذیری به دکوراسیون خانه لوکس وعظیم در این حد می بخشد.

در چنین فضای عظیمی، کارهای شگفت انگیز زیادی می گردد انجام داد که این خانه نیز دقیقا همین کار را انجام داده است. در قسمت پذیرایی و نشیمن، وجود شومینه الکتریکی که در طول دیوار سنگی عظیم خانه قرار گرفته نقش یک نقطه کانونی زیبا و تاثیر گذار را ایفا می نماید. مبلمان سیاه رنگ خانه نیز در هر دو قسمت خانه مورد استفاده قرار گرفته اند که البته برای سنگین نشدن بیش از حد فضا، از فرش هایی با طراحی و رنگ متضاد و گرم استفاده شده تا تعادل در محیط برقرار گردد. شومینه عظیم و سرتاسری این منزل لوکس و رویایی در دل دیواری یک تکه با نمایی از سنگ های بسیار لوکس و براق کار شده است تا رنگ زرد و نارنجی شعله ها در کنار رنگ تیره این سنگ ها، تضاد و زیبایی خیره نماینده ای به تصویر بکشد.

استخر خانه نیز از طراحی بسیار جالبی بهره می برد. این استخرها که به تازگی مد شده و در خانه های لوکس و ویلایی قرار داده می شوند، به استخرهای بی خاتمه مشهور شده اند چرا که لبه و مرز آنها هنگامی که در آب قرار می گیرد معین نیست. استخر نیز طوری قرار گرفته که خط دیدش به آسمان شهر می خورد و همین عامل باعث می گردد فکر کنید هر لحظه امکان دارد از لبه استخر به بیرون پرت شوید. رنگ آبی درخشان استخر نیز ظاهری کاملا شبیه به اقیانوس آرام را تداعی می نماید گویی که در حال شنا کردن در آن هستید. استفاده از چنین استخرهایی آن هم در این وسعت و دقیقاً در نمای بیرونی، می تواند هر لحظه سبب وسوسه شدن افراد خانه برای شنا کردن در این استخر زیبا و جدید، زمانی که بر روی مبل ها لم داده اند گردد.

نحوه استفاده از کتاب در اضافه کردن رنگ های جدید و شاد به دکوراسیون بسیار الهام بخش و خلاقانه است. نگهدارنده کتاب آرکلیکی در عکس زیر، وظیفه باز نگه داشتن مجلات یا کتاب ها را در یک صفحه معین دارد که به دیگران اجازه می دهد همان صفحه را مطالعه نمایند. این کار یک روش جالب و سرگرم نماینده برای هدایت مهمانان به خواندن کتاب بصورت تفننی و کوتاه است. بازهم در این قسمت کتابی با رنگ آبی متمایل به سبز در سمت چپ قرار گرفته که رنگی نسبتا شاد به سایه های تاریک موجود در فضا اضافه می نماید. همچنین تمامی این کارها در زیباتر شدن دکوراسیون خانه لوکس بسیار موثر بوده و می تواند ذوق هنری صاحب خانه را گوشزد نماید. علاوه بر این موارد، وجود کتاب در چنین فضا و مکانی یعنی دقیقاً جایی که محل پذیرایی از میهمان هاست نشان از فرهنگ بسیار بالای میزبان دارد.

تقریبا تمامی اتاق ها در این خانه به استخر دسترسی داشته و همچنین نمای بی نظیر شهر در همه آنها قابل رویت است. اتاق اول از رنگ های کمی استفاده نموده و بیشتر سفید بر فضا حکمرانی می نماید. روتختی و بالش های سفید جلوه ای مدرن به تخت خواب داده و آنرا به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل نموده است. اما اتاق خواب دوم تنوع بیشتری نسبت به اتاق اول دارد. وجود قالی خاکستری رنگ در کنار روتختی و بالش های بنفش و همچنین چراغ آویز زیبا نزدیک تخت، فضایی جذاب و پرانرژی در اتاق ایجاد نموده است.

در ادامه عکس های بیشتری از دکوراسیون خانه لوکس و گران قیمت زیر مشاهده خواهید فرمود:

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

منبع: اتاق
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 621

به "دکوراسیون خانه لوکس و گران قیمت با 7 اتاق خواب و 12 حمام" امتیاز دهید

1 کاربر به "دکوراسیون خانه لوکس و گران قیمت با 7 اتاق خواب و 12 حمام" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه لوکس و گران قیمت با 7 اتاق خواب و 12 حمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید