زیباترین مدل های حنا هندی برای هر قسمت از پا

به گزارش دکترای اقتصاد، برای نقاشی موقت روی قسمت های مختلف پا می توانید از حنا هندی بهره ببرید. در اینجا بیش از 40 مدل از زیباترین و جدیدترین طرح های حنا هندی بر روی پا وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها طرح های زیبایی روی پا های خود بکشید.

زیباترین مدل های حنا هندی برای هر قسمت از پا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

حنا هندی نوعی ماده گیاهی است که با ترکیب بعضی از مواد شیمیایی رنگ آن کمی متفاوت تر از حنای طبیعی شده و از آن برای رنگ کردن موها و نقاشی کردن طرح های مختلف روی بدن استفاده می گردد. در اینجا خبرنگاران زیباترین مدل های طرح و نقش حنا هندی روی قسمت های مختلف پا را برای شما آماده نموده است.

اگر دوست دارید روی بدن خود به جای تتوی ثابت به صورت موقت طرحی بزنید بهترین راه استفاده از حنا هندی است. زیرا علاوه بر این که عوارض بعدی ندارد استفاده از آن ساده است و حتی خودتان با کمی تمرین یا استفاده از شابلون های آماده می توانید آن را انجام بدهید.

نکات مورد توجه در زمان استفاده از حنا هندی

  • قبل از استفاده از حنا هندی روی قسمت های مختلف بدن، ابتدا کمی از آن را روی یک قسمت از بدن بزنید و صبر کنید، اگر احساس سوزش نداشتید یعنی به آن حساسیت ندارید و می توانید از آن بهره ببرید. در صورتی که احساس کردید به آن حساسیت دارید بهتر است از استفاده از آن صرف نظر کنید.
  • این نوع حنا در بیشتر فروشگاه های آرایشی به فروش می رسد اما سعی کنید آن را از فروشگاه های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت تهیه نمایید.

جدیدترین طرح های حنا هندی روی پا

همچنین بخوانید: طراحی حنا روی دست

جدیدترین مدل های حنا هندی روی پاشنه و قوزک پا

جدیدترین طرح های حنا هندی روی ساق پا

همچنین بخوانید: آموزش طرح حنا ساده روی دست

منبع: setare.com
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 746

به "زیباترین مدل های حنا هندی برای هر قسمت از پا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مدل های حنا هندی برای هر قسمت از پا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید