سانحه در قطار مسافربری یزد-تهران ، قطار جایگزین اعزام شد

به گزارش دکترای اقتصاد، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن اعلام سلامت کامل مسافران این قطار، اظهار کرد: قطار ذخیره ساعت 11:10 از ایستگاه یزد حرکت کرده تا مسافران قطار یاد شده را به تهران منتقل کند.

سانحه در قطار مسافربری یزد-تهران ، قطار جایگزین اعزام شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ بومادران بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا درباره نقص ایجاد شده برای قطار یزد - تهران به شماره 625 گفت: این قطار ساعت 9:55 صبح امروز در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن 3 موجب دود گرفتگی سالن خاتمه شد که با اقدام به موقع مأموران، مشکل برطرف شد و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

رضا عصاری ضمن اعلام سلامت کامل مسافران این قطار، اظهار کرد: قطار ذخیره ساعت 11:10 از ایستگاه یزد حرکت کرده تا مسافران قطار یاد شده را به تهران منتقل کند.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار گفت: ضمن پذیرایی نهار، 100 درصد بهای بلیت قطار مذکور به نشانه عذرخواهی به کلیه مسافران عودت خواهد شد که مسافران تا یک ماه فرصت دارند با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه کنند یا با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس بگیرند و خسارت خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1052

به "سانحه در قطار مسافربری یزد-تهران ، قطار جایگزین اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانحه در قطار مسافربری یزد-تهران ، قطار جایگزین اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید