سه طبیعت گرد گرفتار در ارتفا عا ت طالقان نجات یافتند

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیرکل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز از نجات سه طبیعت گرد در ارتفا عا ت شهرستان طالقان اطلاع داد.

سه طبیعت گرد گرفتار در ارتفا عا ت طالقان نجات یافتند

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز شنبه 17 مهر ماه 1400، اظهار کرد: پس از اعلام حادثه به هلال احمر طالقان، امداد گر ان سریعاً به محل مورد نظر اعزام شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی البرز بیان نمود: این سه طبیعت گرد جهت پیموده شده را گم نموده و در ارتفا عا ت روستا اور ازا ن گرفتار شده بودند و پس از سه ساعت جستجو به وسیله نیرو های امداد نجات یافته و به منطقه امن منتقل شد ند.

او در ادامه با اشاره به سلامت کامل هر سه نفر اضافه کرد: جهانگرد ان و طبیعت گر د ان با رعایت موارد ایمنی، توجه به شرایط جو ی، در نظر گرفتن مقدار مهارت و امکا نا ت، شناخت نسبت به منطقه و هم همراه با گروه اقدام به طبیعت گرد نمایند تا شاهد حوادثی مشابه نباشیم.

محمد عنو ان کرد: عوامل امدا د و نیر و ها جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی بوده و شهروند ان می توانند با تماس با سامانه 112 به صورت 24 ساعته حوادث احتمالی را گزارش نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1212

به "سه طبیعت گرد گرفتار در ارتفا عا ت طالقان نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه طبیعت گرد گرفتار در ارتفا عا ت طالقان نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید