سورپرایزی برای دربی ندارم، هیچ تیمی نمی تواند ما را شکست بدهد

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دربی پایتخت بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال شرایط تیمش را تشریح کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سورپرایزی برای دربی ندارم، هیچ تیمی نمی تواند ما را شکست بدهد

مجیدی گفت: روز گذشته گفتم. بازی پرسپولیس هم برای ما و هم برای پرسپولیس بازی مهمی است. هم بازیکنان ما و هم بازیکنان آنها تلاششان را دو برابر می نمایند. نمی توانم حساسیت دربی را کتمان کنم. باتوجه به اینکه سه بازی در هشت روز انجام داده ایم، مصدومیت دیاباته به خاطر سفرهایی بود که داشتیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های من در استقلال این بود که بازیکنان مصدوم بعد از برطرف مصدومیت نمی توانند وارد کارهای گروهی شوند. آقای ربانی را به همین دلیل آورده ایم که در بحث ریکاوری به ما یاری کند. الان یزدانی و غلامی این شرایط را دارند و بعد از کارهای بدنی وارد تمرینات گروهی می شوند.

سرمربی استقلال درباره غیبت شیخ دیاباته و احتمال مختل شدن برنامه های هجومی این تیم تاکید نمود: دیاباته بازیکن تاثیرگذاری است. این را قبلا هم نشان داده است ولی در ساختار دفاع و حمله برنامه داریم. هر بازیکنی در این شیوه قرار بگیرد می تواند کار دیاباته را برایمان انجام بدهد. با بازیکنان هم دیروز صحبت کردم. تنها چیزی که خواستم تمرکز لازم برای این بازی و بردن است. تیم های برنده همواره تمرکزشان روی بردن است و تیم های بازنده روی تیم های برنده تمرکز می نمایند.

مجیدی درباره عملکرد خوب بخش هجومی پرسپولیس و احتمال تغییر سیستم بازی استقلال و تغییر سه دفاع مرکزی گفت: شما به صحبت من دقت نکردید. تیم های برنده تمرکزشان روی بردن است. تیم های بازنده روی تیم های برنده تمرکز می نمایند!

وی در مورد نقش مهدی قائدی و اینکه آیا قائدی او را در مربیگری بالا می برد یا مجیدی قائدی را در بازیگری بالا می برد؟ گفت: قائدی در سه چهار بازی گذشته فوق العاده بوده است. بازیکنان دیگری هم در استقلال بوده اند که می توانند فیکس تیم ملی باشند. اینکه کدام بازیکن مربی را بالا می برد یا مربی بازیکن را بالا می برد در تیم ما معنا ندارد. این تیم یک دست ترین تیم تاریخ باشگاه استقلال است. به عنوان مربی این تیم به داشتن این بازیکنان افتخار می کنم. چون یک دست هستیم هیچ تیمی نمی تواند ما را شکست بدهد. از لحاظ فنی از تیم های دیگر لیگ برتر خیلی خیلی بهتر هستیم ولی یکدلی ما باعث می گردد هیچ تیمی ما را شکست ندهد.

سرمربی استقلال در مورد احتمال استفاده از مدافع بلغارستانی گفت: چون زمان کمی با ما بوده است از این مدافع استفاده نمی کنیم.

مجیدی درباره احتمال بازی محتاطانه استقلال یا بازی هجومی در دربی تاکید نمود: وقتی استقلال را تحویل گرفتم، نکته ای که هیچکس به آن اهمیت نداد این بود که روی ساختار دفاعی تمرکز کردم. قبلا خط حمله تیم فوق العاده بود اما در سه بازی فقط هشت موقعیت گل به حریفان دادیم. الریان دو موقعیت گل در محوطه جریمه داشت. روی این تفکر خیلی کار کردم ولی به عنوان مربی برایم مهم نیست تیمم چند گل می خورد. برایم مهم است که دو برابر گل های خورده، گل بزند. مطمئن باشید فردا یک تیم هجومی هستیم و برای بردن به زمین می رویم. اگر تا حالا دربی خوب نشده به خاطر حساسیتش است. امیدوارم طرفداران دو تیم فقط تیم خودشان را تشویق نمایند. فحاشی ها باعث استرس بازیکنان می گردد و باعث می گردد کیفیت مسابقه پایین می آید. مطمئنم فردا یکی از با کیفیت ترین دربی ها خواهد بود.

وی در مورد غیبت شجاع خلیل زاده و اینکه آیا برای این بحث برنامه ویژه ای دارد؟ یادآور شد: اجازه بدهید تفکرات ما بماند برای بازی فردا. شما فردا بازی را ببینید متوجه می شوید.

سرمربی استقلال درباره مشکل بلیت فروشی بازی و احتمال پر نشدن استادیوم گفت: اطلاعات دقیقی ندارم ولی هرچه تماشاگر بیشتر بیاید، بازی جذابتر می گردد. از فوتبال ما فقط همین تماشاگران مانده است. امیدوارم فردا استادیوم پر گردد و بازی سالم و بدون حاشیه باشد.

مجیدی درباره طرفداران استقلال اظهار کرد: این مسائل به کار من انرژی خاصی می دهد. روزی که سرمربیگری استقلال را قبول کردم، رویایی برای خودم داشتم. تخیل ما آدم ها قوی ترین انرژی روی کره زمین است. چیزی نبوده که به آن نرسم. هم طرفداران خوبی دارم و هم بازیکنان خوبی که استقلال را به آنچه که لایقش است، می رساند.

وی درباره احتمال بازی کردن آرش رضاوند در ملاقات فردا تاکید نمود: اگر اجازه بدهید این سئوال را جواب ندهم.

مجیدی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که آیا برای بازی فردا سورپرایزی دارد یا خیر، گفت: نه!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 154

به "سورپرایزی برای دربی ندارم، هیچ تیمی نمی تواند ما را شکست بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایزی برای دربی ندارم، هیچ تیمی نمی تواند ما را شکست بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید