سومین بازی متوالی تاتنهام هم لغو شد، انباشت بازی های معوقه در تقویم تیم کونته!

به گزارش دکترای اقتصاد، شیوع گسترده کرونا در اردوی تیم فوتبال تاتنهام و به طور کلی در فوتبال انگلیس، سبب شد یکی دیگر از بازی های تیم سفیدپوش لندن لغو گردد.

سومین بازی متوالی تاتنهام هم لغو شد، انباشت بازی های معوقه در تقویم تیم کونته!

به گزارش خبرنگاران، دردسرهای تاتنهام به خاطر فشرده شدن تقویم بازی های این تیم به خاطر لغو یکی دیگر از بازی های شاگردان آنتونیو کونته شدت گرفت.

تاتنهامی ها قرار بود امشب (پنجشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در خانه لسترسیتی به میدان بروند اما این بازی با وجود مخالفت اولیه سازمان لیگ برتر انگلیس، لغو و به زمان دیگری موکول شده است. برندان راجرز سرمربی لسترسیتی شب گذشته اعلام نمود که سازمان لیگ برتر انگلیس، با درخواست این باشگاه به تعویق انداختن این بازی مخالفت نموده اما گویا شرایط نامساعدتر از آن بوده که امکان برگزاری بازی وجود داشته باشد.

این سومین بازی متوالی تاتنهامی ها است که به خاطر کرونا لغو می گردد. پیش از این بازی شاگردان آنتونیو کونته مقابل رن در لیگ کنفرانس اروپا و بازی هفته گذشته آن برابر برایتون در لیگ برتر انگلیس لغو شده بود. این اتفاق در پی ابتلای 8 بازیکن و 5 تن از اعضای کادر فنی تیم شمال لندن به کووید 19 رخ داد. دو هفته قبل نیز بازی تاتنهامی ها برابر برنلی به خاطر شرایط بد جوی لغو شده بود.

تاتنهام اما تنها تیمی نیست که درگیر شیوع کرونا در میان اعضایش شده چرا که لسترسیتی هم با مسئله ای مشابه دست و پنجه نرم می نماید.

در هفته جاری پیش از بازی تاتنهام و لسترسیتی، بازی خارج از خانه منچستریونایتد مقابل برنتفورد و نبرد واتفورد با برنلی نیز به علت شیوع کرونا لغو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1304

به "سومین بازی متوالی تاتنهام هم لغو شد، انباشت بازی های معوقه در تقویم تیم کونته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین بازی متوالی تاتنهام هم لغو شد، انباشت بازی های معوقه در تقویم تیم کونته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید