تور ایتالیا ارزان: میلان و رکوردی که بالاخره شکسته شد

به گزارش دکترای اقتصاد، تیم فوتبال میلان ایتالیا با شکست مقابل لیورپول رکورد تاریخی خود را در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد.

تور ایتالیا ارزان: میلان و رکوردی که بالاخره شکسته شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار ، شب گذشته تیم های فوتبال لیورپول انگلیس و میلان ایتالیا در چارچوب مسابقه ای حساس از چارچوب اولین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. دیداری که با فزونی تیم میزبان به اتمام رسید و میلانی ها نتوانستند حریف پر قدرت خود را شکست دهند.

تیم فوتبال میلان ایتالیا با شکست در مسابقه شب گذشته، اما رکورد تاریخی خود را در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد. میلانی ها تا قبل از مسابقه دیشب مقابل تیم فوتبال لیورپول در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هیچ گاه در اولین مسابقه خود شکستی تجربه ننموده بودند و با 10 پیروزی و 3 تساوی رکوردی جالب را در این مسابقات به نام خود نموده بود. رکوردی که با شکست مقابل تیم یورگن کلوپ برای روسونری ها از بین رفت.

تیم فوتبال میلان ایتالیا شب گذشته در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم لیورپول و در استادیوم آنفیلد شکست خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1158

به "تور ایتالیا ارزان: میلان و رکوردی که بالاخره شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: میلان و رکوردی که بالاخره شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید