هزینه 35 میلیون دلاری اخراج کونته برای چلسی

به گزارش دکترای اقتصاد، پس از گذشت 1.5 سال از اخراج آنتونیو کونته در تابستان 2018 از راهنمایی چلسی تعیین شده که این اتفاق حدود 30 میلیون یورو (35 میلیون دلار) برای این باشگاه ضرر به همراه داشته است.

هزینه 35 میلیون دلاری اخراج کونته برای چلسی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در تابستان 2018 آبی پوشان تصمیم گرفتند که پس از دو سال کار با مربی ایتالیایی به همکاری با او انتها دهند. کونته در اولین فصل حضور خود پیروز شد قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و در فصل دوم نیز قهرمان جام حذفی این کشور شد. اما حتی این اتفاق هم او را در لندن نگه نداشت و با جدایی او، مائوریتزیو ساری بود که راهنمایی چلسی را بر عهده گرفت. کونته زمانی از راهنمایی این تیم برکنار شد که هنوز 12 ماه از مدت قراردادش باقی مانده بود. دلیل این تصمیم این بود که آنها در فصل 18 - 2017 در رتبه پنجم جدول رده بندی فصل را به سرانجام رساندند و نتوانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورند.

ساری پس از کونته پیروز شد در لیگ اروپا قهرمان گردد اما باز هم در انتهای فصل تصمیم به جدایی از چلسی گرفت. جدایی او با توافق هر دو طرف بود و این اتفاقی بود که در موضوع کونته رخ نداد و حالا پرونده حقوقی این مربی 50 ساله به صورت علنی منتشر شده است. چلسی اخیرا موارد حقوقی که شکایت کونته نیز جز آن بوده را منتشر نموده تا معین گردد که این باشگاه مجبور به پرداخت 26.6 میلیون پوند (35 میلیون دلار) بابت هزینه اخراج به آنتونیو کونته و کادر فنی او شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 91

به "هزینه 35 میلیون دلاری اخراج کونته برای چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 35 میلیون دلاری اخراج کونته برای چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید