بارسلونا شهری حیرت انگیز در اسپانیا

به گزارش دکترای اقتصاد، بارسلونا شهری تاریخی بوده که با معماری‌های تاریخی، غذاهای منحصربه‌فرد و شب‌نشینی‌هایی گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

بارسلونا شهری حیرت انگیز در اسپانیا

بارسلونا یکی از بهترین آب و هواهای شهرهای اروپایی را دارد و هوای آن با با مادریدی که در فصل تابستان‌، بخارآلود است، متفاوت است و زمستان‌ها هم نه به سردی مادرید، بلکه کمی معتدل‌تر می‌باشد. زمستان‌ها هوا سرد و کمی برف می‌بارد و نباید انتظار داشته باشید تا بتوانید حمام آفتاب بگیرید و باید فصل بهار را برای سفر با تور ارزان اسپانیا انتخاب نمایید تا بتوانید حمام آفتاب بگیرید.

تابستان‌های این شهر بسیار دلپذیر بوده و نسیم دریا با آب و هوای خشک، اقلیمی تقریبا مشابه مناطق گرمسیری می‌باشد. همچنین بهار و پاییز مانند تابستان هوای خوشایندی داشته و در هر دوی این فصل‌ها باید شاهد بارش بیشترین مقدار باران بود. به علاوه سپتامبر و اکتبر، مرطوب‌ترین ماه‌های سال به حساب می‌آیند.

بارسلونا شهری ساحلی در کنار دریای مدیترانه بوده و تعجبی ندارد که در ماه‌های جولای و آگوست شلوغ و گران شود. ماه‌های مه، ژوئن، سپتامبر یا اکتبر بهترین زمان برای سفر به این شهر هستند. در فصول کم‌گردشگر نیز می‌توانید سفری ارزان به این شهر را تجربه نمایید. با دانستن تور اسپانیا قیمت یک سفر ارزان به یکی از کشورهای اروپا تجربه نمایید.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 5

به "بارسلونا شهری حیرت انگیز در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا شهری حیرت انگیز در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید