با قصر الحمرا در اسپانیا آشنا شوید

به گزارش دکترای اقتصاد، الحمرا قصری مشرف بر شهر گرانادا در کشور اسپانیا می‌باشد و یکی از شاخص‌ترین نمونه‌های هنر شمال آفریقا ‌و از مشهورترین بناهای اسلامی جهان در اسپانیا می‌باشد.

با قصر الحمرا در اسپانیا آشنا شوید

این قصر یکی از بناهای تاریخی منطقه آندلس اسپانیا می‌باشد و در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، این کاخ در ارتفاع و روی یک تپه ساخته شده و بخش‌های متفاوتی مانند کاخ اصلی، قلعه، مسجد، حمام و باغ دارد و یکی از برترین جاذبه‌های تاریخی این شهر می‌باشد که شما توصیه می‌کنیم با تور ارزان اسپانیا به بازدید آن بروید.

قسمت بزرگی از بخش شبستان این کاخ در زمان سلطنت یوسف اول در قرن 14 ساخته شده ‌و دارای تزئینات زیبایی است. این بنا از اتاق‌ها و حیاط‌های بسیار زیبا تشکیل شده بود. کمی جلوتر در برج به تالار سفیران می‌رسیم که بزرگ‌ترین و بهترین اتاق در تمام قصر سلطنتی است. این تالار یک مربع کامل و یک گنبد بسیار زیبای چوبی دارد و به معنای هفت طبقه آسمان می‌باشد.

در قصر الحمرا تزئینات درونی خیلی بیشتر از نمای بیرون آن است و این کاخ پر زینت و مجلل در داخل دیواری دژ مانند به رنگ قرمز قرار دارد و نقشه اصلی بنا نامنظم است و دو حیاط مستطیلی شکل عمود بر هم دارد. برای تجربه یک سفر پرخاطره با تور اسپانیا ارزان همراه شوید.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 12

به "با قصر الحمرا در اسپانیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قصر الحمرا در اسپانیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید