زیباترین قلعه های اروپا را بشناسید

به گزارش دکترای اقتصاد، قلعه‌ها یکی از زیباترین جاذبه‌ها در نقاط مختلف جهان هستند چون نماد بارزی از تاریخ به حساب می‌آیند. پرطرفدارین قلعه‌های اروپا در کشورهای اسپانیا، آلمان، رومانی و ایتالیا قرار دارند.

زیباترین قلعه های اروپا را بشناسید

قلعه التز یک قلعه بر روی تپه بوده و در کشور آلمان ساخته شده است. این قلعه هنوز صاحبانی داشته و از 33 نسل قبل از خود آن را به ارث برده‌اند و تاریخ بنای این قلعه شگفت‌انگیز به قرن 12 بازمی‌گردد.

قلعه هونیاد کشور رومانی در سال 1212 کاربردی نظامی داشته و برخی معتقد بودند که این قلعه محلی است که دراکولا را به مدت 7 سال در آن زندانی کرده‌اند.

قلعه کوکا که قدمت آن قرن پانزدهم برمی‌گردد برای اسقف اعظم آلونسود ساخته شده بود و یکی از زیباترین قلعه‌های کشور اسپانیا می‌باشد که به شما توصیه می‌کنیم با تور ارزان اسپانیا به بازدید آن بروید. برج‌های گردان و معماری زیبا از ویژگی‌های بارز این قلعه هستند.

قلعه ایزولا دی لورتو در جزیره‌ای به همین نام در حدود 900 سال پیش در کشور ایتالیا ساخته شد و یکی از زیباترین قلعه‌ها با معماری زیبا و منحصربه‌فرد در کشور ایتالیا است.

قلعه Neuschwanstein که در قرن 19 در آلمان  بر روی یک تپه ساخته شده است. معماری این قلعه به خاطر سردرهای ارک دار، پنجره‌های طاقدار و برج‌هایی با پنجره قرمز زبانزد گردشگران تورهای اروپا است.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 13

به "زیباترین قلعه های اروپا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین قلعه های اروپا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید