لغو طرح زوج و فرد خودرو

به گزارش دکترای اقتصاد، طرح تردد زوج و فرد خودروها که برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از 11 فروردین ماه در این شهرستان آغاز شد براساس آخرین مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از روز شنبه 23 فروردین لغو می شود.

لغو طرح زوج و فرد خودرو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد روز جمعه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گفت: فعالیت تمامی اماکن ورزشی (خصوصی و عمومی)، تالار های پذیرایی و سالن های مراسم، رستوران ها، طباخی ها، فست فود ها و غذاهای آماده ممنوع می باشد و فقط مجاز به ارائه غذای بیرون بر می باشند.

عبدالرحیم رحیمی ادامه داد: همچنین فعالیت آرایشگاه ها و سالن های زیبایی (مردانه و زنانه)، اماکن گردشگری و اقامتی، قهوه خانه ها، چای خانه ها و کافی شاپ ها ممنوع است و در صورت تخلف برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

فرناندار بروجرد گفت: به موجب مصوبات این ستاد گرمابه ها، استخر و سونا، اماکن تفریحی، بازی و گیم نت ها حق فعالیت ندارند و تردد اتوبوس ها و ون های درون شهری نیز ممنوع می باشد.

وی تاکید کرد: هرگونه مراسم ترحیم و جشن که شامل تجمع افراد می شود ممنوع و پاساژها حق فعالیت ندارند.

وی شرح داد: هر اقدام و دستورالعملی با هدف حفظ سلامتی مردم اجرا می شود و از همه شهروندان خواستاریم این روزها در منزل بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 287

به "لغو طرح زوج و فرد خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو طرح زوج و فرد خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید