مشخصات کلیدی گوشی ایسوس Zenfone 7 لو رفت

به گزارش دکترای اقتصاد، شرکت ایسوس به زودی از گوشی Zenfone 7 رونمایی می نماید. حالا متخصصین با آنالیز های کدهای گوشی گیمینگ راگ فون 3 توانسته اند مدارکی در خصوص مشخصات ذن فون 7 پیدا نمایند.

مشخصات کلیدی گوشی ایسوس Zenfone 7 لو رفت

در ابتدا گفته می شد ایسوس Zenfone 7 مجهز به تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس است ولی حالا بر اساس این مدارک، باید انتظار بهره گیری از مدل استاندارد این تراشه یعنی اسنپ دراگون 865 را داشته باشیم. این گوشی گویا از نمایشگر 6.4 اینچی LCD ساخت شرکت چینی BOE با رزولوشن 1080 در 2340 بهره می برد. در رابطه با رفرش ریت هم به رقم 60 هرتز اشاره شده است. همچنین کاربران با حسگر اثر انگشت فیزیکی روبرو خواهند شد و نباید پشتیبانی از کارت حافظه microSD را از قلم بیندازیم.

به نظر می رسد این گوشی مانند نسل قبلی مجهز به دوربین چرخشی است و به همین خاطر کاربران با نمایشگر فاقد حفره یا بریدگی روبه رو می شوند. در ماژول دوربین آن هم سه دوربین واید، اولترا واید و سنسور ToF تعبیه شده است. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی است که برای گوشی راگ فون 3 هم استفاده شده است. دوربین اولترا واید آن از سنسور 12 مگاپیکسلی IMX363 سونی بهره می برد.

روی هم رفته ایسوس ذن فون 7 شباهت زیادی به نسل قبلی دارد و مهم ترین تفاوت آن ها در زمینه دوربین اصلی و تراشه است. طبق گزارش های منتشر شده، مدل پرو این گوشی با قیمت 500 یورو روانه بازار می گردد و بنابراین مدل استاندارد آن باید ارزان تر باشد. طبق اعلام ایسوس، گوشی های ذن فون 7 در تاریخ 5 شهریور رسما معرفی خواهند شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 542

به "مشخصات کلیدی گوشی ایسوس Zenfone 7 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی گوشی ایسوس Zenfone 7 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید