معابر فرسوده منطقه 5 کرج بهسازی می شوند

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون شش هزار تن آسفالت صرف لکه گیری و روکش آسفالت در معابر سطح منطقه شده است.

معابر فرسوده منطقه 5 کرج بهسازی می شوند

عزیزی، مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری همواره با مسائل فرسودگی جداول و آسفالت معابر به دلیل حفاری های گسترده ادارات خدمات رسان روبرو بوده است که کار ساماندهی معابر سطح شهر را با مسائل فراوانی روبرو می کند.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج اضافه نمود: ساماندهی معابر با انجام اقداماتی نظیر اجرای جدول گذاری، لکه گیری و روکش آسفالت و اصلاح شبکه هدایت روان آب های سطحی در سطح شهر است که در سال جاری با توجه به کار کارشناسی و بر اساس نیاز معابر جهت بهسازی در اولویت اجرا قرار می گیرد و اعتبار مربوط به آن نیز اختصاص داده می شود.

او می گوید: از ابتدای سال جاری 6 هزار تن آسفالت صرف لکه گیری و روکش آسفالت در معابر سطح منطقه شده است.

عزیزی اضافه نمود: : به منظور اجرای طرح جامع ساماندهی معابر منطقه با اولویت منطقه ها کم برخوردار، حدود سه هزار و 500 متر طول عملیات جدول گذاری درمعابر خیابان های انقلاب و خیابان مالک اشتر حصارک و بلوار انوشیروان انجام داده است.

مدیر منطقه پنج کرج گفت: معابری که نیاز به ساماندهی داشته باشد از طریق کارشناسان عمران بررسی می شود و بر اساس اولویت اجرا در دستور کار قرار می گیرد.

خبرنگاران البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1492

به "معابر فرسوده منطقه 5 کرج بهسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معابر فرسوده منطقه 5 کرج بهسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید