تور برزیل ارزان: مکان های مشهور برزیل

به گزارش دکترای اقتصاد، برزیل یک مقصد فریبنده برای افراد با علایق متفاوت بوده است. از حیات وحش دست نخورده آن گرفته تا سواحل طبیعی و دست نخورده اش، این کشور در فهرست مسافرت های حتی امروزی، بالاترین مکان را به خود اختصاص داده است.

تور برزیل ارزان: مکان های مشهور برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

مترجم : بهروزی

منبع:راسخون

برزیل یک مقصد فریبنده برای افراد با علایق متفاوت بوده است. از حیات وحش دست نخورده آن گرفته تا سواحل طبیعی و دست نخورده اش، این کشور در فهرست مسافرت های حتی امروزی، بالاترین مکان را به خود اختصاص داده است. بیایید ببینیم چه جاذبه هایی برزیل را به یکی از پربازدیدترین مکان ها در دنیا تبدیل نموده است.

برزیل بزرگ ترین کشور لوسوفون در دنیا است و به خاطر مکان های بسیاری که برای خشنودی و رضایت معنوی و بصری مسافر ارائه می دهد، مشهور است. این کشور مرکز اکوتوریسم و فعالیت های تفریحی است و به خاطر منابع طبیعی خود مشهور است. این منابع اطمینان می دهند که هر ساله میلیون ها دنیاگرد از این کشور بازدید می نمایند. در سال 2010، 1ر5 میلیون نفر از برزیل بازدید کردند و این رقم سال بعد، 5ر14 % افزایش یافت.

برزیل پنجمین کشور بزرگ دنیا است و 19 مکان میراثی دارد که از میان آنها 7 مورد طبیعی و بقیه فرهنگی هستند. مکا ن های دیگر زیادی نیز وجود دارند که مسافران میلیونی را جذب می نمایند. در این مقاله ما برترین های هر دو مورد را برای شما فهرست نموده ایم. نگاهی به آنها بیندازید!

مسیح نجات دهنده و رهایی بخش :

این مجسمه از عیسی نصرانی یکی از هفت شگفتی نو دنیا است. این مجسمه بین سالهای 1922 تا 1931 با استفاده از بتن و سنگ صابون (شیست تالکی) ساخته شده است. مجسمه مسیح در حدود 40 متر بلندی، 30 متر عرض و 635 تن وزن دارد. این مجسمه که حالا به عنوان نماد مسیحیت در برزیل شناخته می گردد، پنجمین مجسمه بزرگ حضرت عیسی در دنیا است و در نوک کوه کورکووادو واقع شده است.

آبشارهای ایگوزو :

آبشارهای ایگوزو آبشارهای رود ایگوزو هستند که رود را به ایگوزوی بالایی و ایگوزوی پایینی تقسیم می نمایند. این آبشارها هم چنین به نام آبشارهای ایگوسو و ایگوچو نیز شناخته می شوند که در مرز آرژانتین، برزیل و پاراگوئه واقع شده اند و در فهرست آثار دنیای یونسکو ثبت شده اند. ارتفاع کلی آبشارها از 60 تا 82 متر متغیر است و عرض آنها 7ر1 متر است. در نوامبر سال 2011، سازمان دنیای هفت شگفتی نو، اعلام نمود که آبشارهای ایگوزو یکی از هفت شگفتی های نو دنیا هستند.

کلیسای جامع برزیلیا :

این یک کلیسای جامع کاتولیکی رومی است که به وسیله اسکار نیمایر طراحی شده است. این کلیسای جامع از 16 ستون بتنی ساخته شده است و یک سازه هذلولوی را تشکیل داده که با هندسه هذلولی طراحی شده است. این سازه در سال 1958 پی ریزی شد و در سال 1970 کامل شد و 4 زنگ بزرگ دارد که به وسیله اسپانیا اهدا شده اند و یک محرابی دارد که به وسیله پاپ پائول پنجم اهدا شده است. این کلیسای جامع اجتماع ویژه ندارد چون در اسپلاندا مینیستریوس واقع شده است. در نتیجه هر ساله بیش از یک میلیون بازدید نماینده دارد که بیشتر آنها دنیاگرد ها و کسانی هستند که در اسپلاندا مینیستریوس کار می نمایند.

پارک ملی لنچویس ماران هنزس :

پارک ملی لنچویس ماران هنزس در استان مارانهائو واقع شده است و منطقه پست و سرزمین فلاتی است که با تل های شنی بزرگ پوشانده شده است. تل های شنی سفید تقریباً 1000 کیلومتر مربع را پوشش داده اند که به برکه های آبی آرام فیروزه ای و آبی رنگ منتهی می شوند. این منطقه نزدیک حوضچه آمازون واقع شده و در اوایل سال میزان بارش قابل توجهی را دریافت می نماید. در نتیجه برترین زمان برای بازدید از پارک ملی بین ماه مه و سپتامبر و وقتی است که آب و هوا خوش و مرداب ها خشک نشده اند و یا سیلاب نیامده است.

سد ایتایپو :

این یک سد هیدرو الکتریکی است که بر روی رود پارانا در مرز برزیل و پاراگوئه ساخته شده است. این سد ترکیبی از خاکریز، پایه و سدهای ثقلی است و بزرگ ترین امکان هیدرو الکتریکی با توجه به مرجع فراوری انرژی سالانه است (7ر94 ترا وات ساعت در سال 2008). حجم سد 12300000 متر مکعب و ظرفیت مخزن 29000000000 متر مکعب است. در سال 1994 سد ایتایپو به وسیله جامعه مهندسان عمران آمریکا به عنوان یکی از هفت شگفتی مدرن دنیا انتخاب شد.

ساحل کوپاکابانا :

ساحل کوپاکابانا بیش از 5ر2 مایل طول دارد و یکی از سواحل پربازدید در دنیا است. این ساحل از پوستو دویوس تا پوستو سیس با برج و باروهای تاریخی موجود در انتهای آن گسترده شده است. این ساحل ظهور رسمی جام دنیای فوتبال ساحلی فیفا بوده است و قرار است یکی از منطقه ها المپیکی در طول بازیهای المپیک تابستانه 2016 باشد. هم چنین ساحل به خاطر تفرجگاه کوپاکابانا که در آن پیاده روی های سیاه و سفید با طراحی پرتغالی در حدود 4 کیلومتر خودنمایی می نمایند، مشهور است.

کوهستان کله قندی :

کوهستان کله قندی با نوک 396 متر (بالای بندرگاه) در ریو دو ژانیرو است. این کوه در دهانه خلیج گوانابارا واقع شده است و نام خود را از شباهتش به شکل کله قند تصفیه شده گرفته است. کوه واقعاً یکپارچه گرانیت و کوارتز است و از لبه آبی نزدیک ریو دو ژانیرو بیرون آمده است. صخره نوردی و ماشین کابلی سواری یکی از فعالیت های پر مخاطره بسیار است که در این کوه رخ می دهد.

برزیل برای هر نوع مسافری که به آنجا می رود مقصدی دارد. بنابراین چه شما عاشق حیات وحش هستید و چه دوستدار تاریخ، چمدان های خود را بردارید و آماده شیفتگی و حیرانی شوید!

منبع: راسخون
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1227

به "تور برزیل ارزان: مکان های مشهور برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: مکان های مشهور برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید