می خواهم زنده بمانم؛ بی رقیب خواهد شد؟

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرنگاران زندگی - یکی از سریال های تازه نمایش خانگی سریال می خواهم زنده بمانم است. سریالی که می تواند به دلیل های مختلف از انتخاب بازیگر تا آهنگ سرانجام سریال رقیب جدی برای دیگر سریال های در حال پخش باشد. سریالی که در دو قسمت اول نشان داده داستان مجذوب کننده و گیرایی برای مخاطب دارد و با نشان دادن و شکل گیری داستان در فضای خانواده آن را برای عموم مجذوب کننده تر نموده است.

می خواهم زنده بمانم؛ بی رقیب خواهد شد؟

داستان از چه قرار است؟

کارگردان سریال می خواهم زنده بمانم دست به انتخاب سختی زده است چرا که داستان سریال در دهه شصت اتفاق می افتد. دهه ای در تاریخ ایران که پر از حوادث و اتفاقات و فضایی است که نشان دادن آن شاید به مزاق هر کسی خوش نیاید. از سویی فضا سازی دهه شصت کار را سخت تر نموده است. در خلاصه داستانی که از سمت عوامل این فیلم منتشر شده، آمده است: هما حقی و نامزدش به همراه خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولد همایون حقی، پدر خانواده او را غافلگیر نمایند. اما با رسیدن پدر، همه خانواده غافلگیر می شوند.

اما این همه داستان نیست در دو قسمت پخش شده از این سریال می بینیم که داستانی عاشقانه در آن جریان دارد و تا کنون به موضوعات و سخت گیری ها اجتماعی دهه شصت اشاره شده است.

سریال می خواهم زنده بمانم سریالی پرستاره است و همین مورد یکی از برگ های برنده این سریال خواهد بود. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، بهاره کیان افشار، علی خشنود، مهران احمدی، آزاده صمدی، آناهیتا درگاهی، افسانه چهره آزاد، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، عزت الله مهرآوران، مائده طهماسبی، ناهید مسلمی، بیژن بنفشه خواه، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، محمدرضا مالکی و مهدی صباغی از جمله بازیگران آن هستند.

برگ برنده سریال

علاوه بر این که بازیگران خوب و بازی مورد قبول آنها می تواند این سریال را برای مخاطبان مجذوب کننده کند از سویی تیتراژ سرانجام فیلم را همایون شجریان به نام آسمان ابری در فضایی عاشقانه خوانده است. در این اثر بر اساس اشعاری از حسین منزوی و غلامرضا طریقی منتشر شده، غلامرضا صادقی آهنگساز و تنظیم نماینده، همایون شجریان خواننده، پدرام فریوسفی، میثم مروستی، نیلوفر محبی، امین عطایی و مهرداد عالمی نوازندگان، کاوه عابدین و مرجان معصومی گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه نمایندگی محمد شایسته است که شایسته پس از تهیه آثاری چون طلا، خانه دختر، 50 کیلو آلبالو و … به می خواهم زنده بمانم رسیده است.

در این باره بخوانید:

سریال ملکه گدایان و شروعی درگیرنماینده

مهتاب کرامتی از مردان آنجلس تا صحنه زنی

جواد رضویان؛ مردی که می خنداند

شاه حسینی کارگردان این سریال، سینما را با دستیار کارگردانی فیلمسازانی همانند رسول ملاقلی پور، سیامک شایقی و بهرام بیضایی شروع کرد. او در این سال ها چند فیلم کوتاه نیز مقابل دوربین برد که از آن ها می توان به چند کیلومتر جلوتر و به طعم خاک اشاره نمود.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1326

به "می خواهم زنده بمانم؛ بی رقیب خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم زنده بمانم؛ بی رقیب خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید