همکاری میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برای ارتقای صندلی فرهنگی کردستان

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بر لزوم همکاری میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برای ارتقای صندلی استان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید نمود.

همکاری میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برای ارتقای صندلی فرهنگی کردستان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، یعقوب گویلیان روز چهار شنبه 12 آذرماه 99 در ملاقات با مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی نهادهای دولتی با یکدیگر برای هم افزایی و توسعه استان، گفت: در سایه همکاری های متقابل و با هم افزایی می توانیم شاهد انجام کارهای ارزشمند و شاخصی در بخش های مختلف فرهنگی و آموزشی باشیم.

او با اشاره به نقش و اهمیت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مالی تاکید نمود: در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای رسیدن استان به صندلی مطلوب باید با همفکری و تعامل از ظرفیت آموزش و پرورش استفاده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اضافه نمود: ترویج در رویکرد فعالیت دانش آموزان رشته هنرهای دستی و گسترش همکاری های گذشته از زمینه های همکاری هستند که می توان با همراهی آموزش و پرورش نسبت به برگزار شدن آنها اقدام کرد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن تبریک انتصاب یعقوب گویلیان به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: فرهنگ حفاظت از میراث فرهنگی و کوشش برای رونق گردشگری و صنایع دستی باید وارد خانه های مردم گردد تا توسعه صورت بگیرد. عمده ترین مساله در این سه حوزه فرهنگ سازی است و آموزش و پرورش شرایط بسیار مناسبی برای این فرهنگ سازی در اختیار دارد.

او با اشاره به همکاری های تنگاتنگ انجام شده بین دو ارگان اضافه نمود: پتانسیل های بسیاری در آموزش و پرورش وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها در استان برای تبلیغات در حوزه گردشگری استفاده کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 717

به "همکاری میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برای ارتقای صندلی فرهنگی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برای ارتقای صندلی فرهنگی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید