پنل پشت موبایل های پیکسل کنده می شود

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، محصولات سخت افزاری گوگل از آغاز تولید تا کنون با چالش هایی روبرو بوده است. حتی 5 سال پس از تولید موبایل های پیکسل، این شرکت همچنان در حوزه کنترل کیفیت با مشکلاتی روبرو است.

پنل پشت موبایل های پیکسل کنده می شود

این در حالی است که تعدادی از کاربران موبایل های پیکسل 4 ایکس ال از کنده شدن پنل شیشه ای پشت این دستگاه ها خبر می دهند.

موبایل های گوگل پیکسل4 و پیکسل 4 ایکس ال در سال 2019 میلادی عرضه شدند اما چندان محبوب نشدند. باتری هر دو دستگاه بسیار ضعیف است و همچنین مسائل مختلف نرم افزاری دارند.

اکنون برخی از کاربران پیکسل 4 ایکس ال در وب سایت ردیت و انجمن های پشتیبانی گوگل از کنده شدن پنل شیشه ای پشت این دستگاه خبر داده اند. این مشکل از زمان آغاز عرضه دستگاه وجود داشته اما اکنون توجهات را به خود جلب کرده است.

یکی از کاربران اشاره کرده طی بازه 10 ماهه دستگاه را چهار بار تعویض کرده است. کاربران معتقدند دلیل این مشکل تورم باتری است.

اما به گفته یکی از کارمندان فروشگاه uBreajFix (یکی از شرکای تعمیراتی مجاز گوگل) این مشکل بخش اتصال دهنده معیوب باتری است که به تورم آن منجر می شود.

هرچند بیشتر کاربران پس ازمراجعه به گوگل دستگاه های جایگزین دریفت کرده اند اما گوگل هنوز به طور رسمی دلیل این مشکل را اعلام نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 487

به "پنل پشت موبایل های پیکسل کنده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل پشت موبایل های پیکسل کنده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید