پیشنهاد یک استقلالی در خصوص حرکت جنجالی بیرانوند ، اینطور باید جوابش را بدهید!

به گزارش دکترای اقتصاد، برهانی با اشاره به ناراحتی هواداران از شانس کم این تیم برای قهرمانی گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

پیشنهاد یک استقلالی در خصوص حرکت جنجالی بیرانوند ، اینطور باید جوابش را بدهید!

به گزارش خبرنگاران آرش برهانی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: نه استقلال توانست مثل هفته های گذشته باشد و نه پرسپولیس. مسابقه ای بود که اگر یک موقعیت نصیب هر تیمی می شد، استفاده می کرد. پرسپولیس از تک موقعیت خودش استفاده کرد و برنده شد. این مسئله به دلیل حساسیت های زیاد دربی بود.

وی افزود: استقلال نتوانست تمریناتی که قبل از دربی انجام شد بود را پیاده کند. دلیلش هم به حساسیت های دربی بازمی شود که هواداران از آن آگاهی دارند. اینطور نیست که تیمی در بالا یا پایین جدول بوده و از پیش برنده یا بازنده باشد. دربی شرایط خودش را دارد.

مهاجم پیشین استقلال گفت: از صمیم قلب به عنوان هوادار به این تیم افتخار می کنم. بازیکنان چند ماه با همه داستان هایی که برای شان پیش آمد یا ساخته شد، همدل بازی کردند و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. آنها هر کاری کردند که هواداران را خوشحال کنند. این استقلال برای من قهرمان است. اگر نصف امتیازهای اشتباهات داوری به استقلال داده می شد، الان با سه، چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول بود.

برهانی با اشاره به ناراحتی هواداران از شانس کم این تیم برای قهرمانی گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. سال 88 هواداران شانسی برای قهرمانی استقلال قائل نمی شدند و ذوب آهن با یک تساوی قهرمان لیگ می شد ولی مقابل فولاد خوزستان شکست خورد و ما با پیروزی برابر پیام مشهد قهرمان شدیم. این اتفاق عجیب تا دقیقه نود بازی با پیام ادامه داشت و قهرمانی را مجذوب کننده کرد. همین چند روز پیش امیر قلعه نویی با یادآوری این خاطرات به من گفت یادت هست که با پنالتی که گل نکردی، سکته مان دادی. من هم گفتم مگر می شود آن بازی را فراموش کنم؟

وی درباره خوشحالی علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس پس از دربی 100 که با شکایت باشگاه استقلال همراه شده، گفت: نمی خواهم در مورد این حرکت صحبت کنم و اگر در جام حذفی به پرسپولیس خوردیم از بازیکنان استقلال می خواهم فوتبالی جواب این حرکت را بدهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1604

به "پیشنهاد یک استقلالی در خصوص حرکت جنجالی بیرانوند ، اینطور باید جوابش را بدهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یک استقلالی در خصوص حرکت جنجالی بیرانوند ، اینطور باید جوابش را بدهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید