کانادا به اسم کشوری با بیشترین تاثیر مثبت در عرصه جهانی انتخاب شد

به گزارش دکترای اقتصاد، یک نظرسنجی بین المللی تازه، کانادا را به اسم کشوری برتر با بیشترین تاثیرات مثبت در سطح جهانی رتبه بندی نموده است.

کانادا به اسم کشوری با بیشترین تاثیر مثبت در عرصه جهانی انتخاب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این رده بندی به وسیله شرکت تحقیقاتی Ipsos و بر اساس نظرات 18 هزار نفر پاسخ دهنده از 25 کشور دنیا به انجام رسیده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 81 درصد از پاسخ دهندگان، کانادا را در صدر فهرست کشورها و سازمان هایی که بیشترین نفوذ و تاثیر مثبت را در امورات دنیای دارند قرار داده اند.

اگرچه امتیاز تاثیرگذاری کانادا از سال 2016 ثابت به جای مانده، اما این نظرسنجی نشان داد که تمامی دیگر کشورها و سازمان ها نسبت به آخرین نظرسنجی قبلی دچار کاهش اثرگذاری در دنیا بوده اند به ویژه کشور ایالات متحده که با 24 امتیاز کاهش، در صندلی نهم این فهرست قرار گرفته است.

تنها 40 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت نموده اند معتقدند که آمریکا تاثیری قوی و تا حدودی مثبت بر روی تحولات عرصه دنیای داشته است.

جالب است بدانید کشور ایران هم با کاهش 5 امتیازی روبرو شده و حدود 21 درصد از شرکت کنندگان این کشور را دارای تاثیر مثبت دانسته اند.

این نظرسنجی Ipsos پس از آن انجام گرفت که کانادا توانست بر اساس یک رده بندی دیگر، رتبه بالایی در زمینه سطح آموزش های عالی به دست بیاورد.

بر اساس یک گزارش تازه، در ماه گذشته کانادا توانست در رتبه بندی بهترین کشورهای دنیا از نظر تعداد و سطح فارغ التحصیلان دانشگاهی، صندلی نخست را کسب کند.

همانطور که پیشتر در اخبار ویزاموندیال اسم شد، اخیرا شرکت انگلیسی RS Components، که توزیع کننده عمده قطعات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی است فهرستی منتشر نموده که نشان می دهد کدام کشورها بیشترین درصد جمعیت مشغول در حوزه های تحصیلات عالی را دارا می باشند و از این تعداد، کدام کشورها بیشترین مرد و کدام کشورها بیشتر تعداد زن تحصیل نموده را دارد.

طبق این گزارش، کشور کانادا بیشترین سهم را از نظر تعداد افرادی که به مقاطع بالای تحصیلات عالی راه پیدا نموده اند دارا می باشد، به طوری که 57 درصد از افراد بالغ در این کشور تحصیلات خود را در مراحل بالاتر ادامه داده و حداقل یک مدرک دانشگاهی دارند.

بعلاوه در ژانویه 2019 کانادا توانست برای چهارمین سال پیاپی رتبه اول را در میان کشورهای دنیا از نظر کیفیت زندگی کسب نماید.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1143

به "کانادا به اسم کشوری با بیشترین تاثیر مثبت در عرصه جهانی انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا به اسم کشوری با بیشترین تاثیر مثبت در عرصه جهانی انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید