یاری نیم میلیون دلاری صلیب سرخ به زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش دکترای اقتصاد، کمیته بین المللی صلیب سرخ محموله ای 340 تنی از اقلام امدادی ضروری به ارزش حدود نیم میلیون دلار، به وسیله جمعیت هلال احمر ایران به کرمانشاه ارسال کردند.

یاری نیم میلیون دلاری صلیب سرخ به زلزله زدگان کرمانشاه

دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران با هماهنگی و همکاری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران محموله ای 340 تنی را طی روزهای پنجشنبه و آدینه به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرد تا در اسرع وقت و به وسیله نیروهای مستقر هلال احمر در منطقه ها آسیب دیده، میان زلزله زدگان توزیع گردد.

این محموله شامل 19 هزار زیرانداز ضد آب، 10 هزار بسته لوازم بهداشتی، 7500 مخزن 20 لیتری آب، و 7500 بسته لوازم پخت و پز است. این اقلام امدادی برای اسکان موقت آسیب دیدگان تعبیه شده و به وسیله سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران و با توجه به ارزیابی هایی که از منطقه ها آسیب دیده داشته است به مردم متاثر از این حادثه تلخ خواهد رسید.

مارک آخرمن معاون دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران، از پاسخ سریع جمعیت هلال احمر به زلزله کرمانشاه و کوشش بی وقفه اعضای جمعیت از زمان وقوع زلزله تا به امروز، قدردانی کرد و گفت:

به عنوان عضوی از نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، کمیته بین المللی صلیب سرخ مراتب آمادگی خود برای کمک های تخصصی و حمایت از هلال احمر ایران را بلافاصله پس از وقوع زلزله اعلام نموده بود.

آخرمن در ادامه اضافه کرد که بلافاصله پس از اعلام آمادگی هلال احمر برای دریافت کمک ها، کمیته بین المللی صلیب سرخ این اقلام را برای ارسال به منطقه ها زلزله زده به هلال احمر تحویل داد.

وی ضمن تشکر از همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران در ترخیص سریع اقلام امدادی، ابراز امیدواری کرد که این محموله گامی هر چند کوچک در راستا بهبود شرایط زلزله زدگان در این فصل سرد باشد.

کمیته بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ایران همکاری نزدیک و چشمگیری در طی سال های گذشته داشته اند و در بحران ها و فجایع بشردوستانه مختلف همواری به کمک یکدیگر شتافته اند.

منبع: کجارو / تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1334

به "یاری نیم میلیون دلاری صلیب سرخ به زلزله زدگان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری نیم میلیون دلاری صلیب سرخ به زلزله زدگان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید