طراحی سایت: گلایه از تاخیر در تحویل اجناس خریداری شده در سایت بازرگام و بیمه نبودن اساتید حق التدریس

به گزارش دکترای اقتصاد، مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ 30 بهمن ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

طراحی سایت: گلایه از تاخیر در تحویل اجناس خریداری شده در سایت بازرگام و بیمه نبودن اساتید حق التدریس

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خبرنگاران - شما مخاطبان عزیز، به وسیله شبکه های اجتماعی برای خبرنگاران، ، با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال نموده اید.

سلام از شهرستان دزفول پیغام می دهم ما برای وام نهضت ملی مسکن به بانک مراجعه کردیم، اما اقساط سنگین دارد. خواهش می کنم پیگیری کنید.

اساتید حق التدریس هیچ گونه بیمه ای ندارند و با وجود اینکه سنوات بالای تدریس دارند از امنیت شغلی برخوردارنیستند. لطفا پیگیری کنید.

یک سایت و شبکه ای به نام بازرگام برای عرضه مستقیم گوشت و مرغ و برنج راه اندازی کردند. پول را در زمان ثبت سفارش به صورت آنلاین دریافت می نمایند، اما زمان تحویل اجناس معین نیست. لطفا پیگیری کنید.

اگر تمایل دارید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید

خبرنگاران شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1371

به "طراحی سایت: گلایه از تاخیر در تحویل اجناس خریداری شده در سایت بازرگام و بیمه نبودن اساتید حق التدریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: گلایه از تاخیر در تحویل اجناس خریداری شده در سایت بازرگام و بیمه نبودن اساتید حق التدریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید