گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 2 احتمالا زودتر از انتظار معرفی می شوند

به گزارش دکترای اقتصاد، اگرچه کمبود جهانی تراشه مسائل زیادی را برای سازندگان گوشی های هوشمند ایجاد نموده، اما به نظر می رسد سامسونگ میخواهد نسل جدید گوشی های تاشو خود را زودتر از انتظار معرفی کند. بر اساس یک گزارش جدید، سامسونگ در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) از گوشی های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 رونمایی خواهد نمود.

گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 2 احتمالا زودتر از انتظار معرفی می شوند

طبق شایعه های منتشر شده، گلکسی زد فولد 3 دارای باتری 4380 میلی آمپر ساعتی است که این یعنی از باتری کوچکتر نسبت به نسل قبلی بهره می برد. برای نمایشگر داخلی و بیرونی هم به ترتیب می توانیم انتظار اندازه 7.5 و 6.2 اینچ را داشته باشیم. برای گلکسی زد فلیپ 2 هم گویا با کاهش ظرفیت باتری روبه رو خواهیم شد و به جای باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی، با باتری 3200 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد.

سامسونگ مدتی قبل خاطرنشان کرد که در امسال میلادی خبری از معرفی نسل جدید سری نوت نخواهد بود و بر اساس گزارش های منتشر شده از طرف منابع مختلف، گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen پشتیبانی می نماید. گفته می گردد سامسونگ میخواهد سری گلکسی زد فولد را جایگزین سری گلکسی نوت کند و پشتیبانی این گوشی تاشو از قلم S Pen در راستای همین هدف محسوب می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 961

به "گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 2 احتمالا زودتر از انتظار معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 2 احتمالا زودتر از انتظار معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید