MSI یک پدال پای بازی قابل برنامه ریزی به نام Liberator وارد بازار می نماید

به گزارش دکترای اقتصاد، ما معمولا هنگام گیم پشت پی سی از صفحه کلید و ماوس استفاده می کنیم. اگر بتوانیم از پاهای خود استفاده کنیم، می توانیم گیم ها را سریع تر انجام بدهیم. ضمن اینکه گاز دادن یا شوت کردن با تکان دادن پا به مراتب طبیعی تر از این است که با اشاره انگشت این کارها را فرمان بدهید.

MSI یک پدال پای بازی قابل برنامه ریزی به نام Liberator وارد بازار می نماید

برند بازی MSI اکنون در حال راه اندازی Liberator است، یک پدال پایی قابل برنامه ریزی.

لیبراتور دارای سه دکمه است که به راحتی با پا قابل دسترسی هستند. ورودی اصلی یک صفحه تخت بزرگ پنجه پای شماست، در حالی که دو کلید دیگر هم کمی جلوتر وجود دارند که می توان با خم کردن پای به چپ یا راست به آنها ضربه زد. MSI می گوید زمان پاسخ این پدال پایی فقط 100 میلی ثانیه است.

لیبراتور به وسیله نرم افزار پی سی اجرا می گردد که به کاربران امکان می دهد هر یک از این سه دکمه را برای انجام کارهای مورد نظرشان در گیم های مختلف برنامه ریزی می نمایند. حتی می توان به آن ها ماکرو اختصاص داد. ماکرو میانبر های تک دکمه ای برای جایگزینی زنجیره های طولانی فشار دادن دکمه ها، مانند ترکیب های فشار دکمه ها در بازی های مبارزه ای است.

برخی از پیشنهادات MSI عبارتند از: استفاده از Liberator به عنوان یک شتاب دهنده در بازی های رانندگی، دکمه فشار به صحبت در برنامه های چت مانند Discord، برای گرفتن اسکرین شات، خم شدن به چپ و راست در بازی های تیراندازی. پدال بعلاوه می تواند در برنامه های ویرایش ویدیو، صدا یا تصویر یا برای کدنویسی هم مفید باشد.

وزن این دستگاه به گونه ای است که آن را روی زمین ثابت نگه می دارد و پوششی دارد که مانع لغزش پای شما می گردد.

می توان زاویه آن را تغییر داد. گرچه این وسیله زیر میز قرار می گیرد، اما برای زیبایی نورهای LED دارد.

تازه حداکثر چهار لیبراتور را می توان به یکدیگر متصل کرد و به کاربران بسیار حرفه ای، 12 دکمه برای انجام بازی می دهد.البته اینکه چطور کاربر می تواند روی چهار پدال زیر پایش به درستی فشار بدهد، جای سوال است!

جالب است که شرکت معتبری مانند MSI برای ساخت و عرضه این پدال به Kickstarter روی آورده. صفحه کمپین شرح داده که این کار برای ایجاد سفارش کافی و ایجاد جامعه ای از هواداران علاقه مند صورت گرفته است.

شما می تواند به وسیله کیک استارتر یک دستگاه از این پدال را با قیمت 159 دلار و بسته دوتایی را با قیمت 279 دلار خریداری کنید. کمپین کیک استارتری فعلا 120 هزار دلار گردآوری نموده است که البته از هدف اولیه که تنها 5 هزار دلار بود، بسیار فراتر رفته و تازه 25 روز دیگر تا خاتمه دوره کمپین آن به جای مانده. انتظار می رود این پدال از دسامبر سال جاری وارد بازار گردد.

منبع: Kickstarter

بخوانید:

در این گزارش نور شدید فلش دوربین مشاهده می گردد! چرا تلویزیون هشدار تشنج ناشی از نور می دهد

در این گزارش نور شدید فلش دوربین مشاهده می گردد.این هشداری است که برخی وقت ها قبل از پخش برنامه های تلویزیونی داده می گردد. شاید بعد از شنیدن این جمله، با خود گفته باشید که چرا این هشدار داده می گردد، مگر چند فلش ناقابل، چه آزاری به ما می رسانند.علت این هشدار، آگاهی دادن به دسته ای از…

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1464

به "MSI یک پدال پای بازی قابل برنامه ریزی به نام Liberator وارد بازار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "MSI یک پدال پای بازی قابل برنامه ریزی به نام Liberator وارد بازار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید