آخرین شرایط پرونده دیدار شهرداری تبریز - بادران از زبان محمودزاده

به گزارش دکترای اقتصاد، فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، توضیحاتی درباره آخرین شرایط دیدار لغو شده تیم های شهرداری تبریز و بادران ارائه کرد.

آخرین شرایط پرونده دیدار شهرداری تبریز - بادران از زبان محمودزاده

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره لغو دیدار روز گذشته (دوشنبه) تیم های فوتبال شهرداری تبریز و بادران و اینکه نتیجه این بازی چه خواهد شد، گفت: ما پرونده این بازی را براساس مستندات ناظر مسابقه و ناظر داوری، به کمیته انضباطی ارسال کردیم و این کمیته هم پس از بررسی گزارش های این ناظران، نتیجه را اعلام خواهد کرد.

وی درباره اینکه گفته می شود نتیجه بازی شهرداری تبریز - بادران به سود تیم تهرانی اعلام خواهد شد، شرح داد: کمیته انضباطی در حال بررسی این پرونده است و اظهارنظر ما در این زمینه یک نوع دخالت محسوب می شود. ناظر داوری و ناظر مسابقه، گزارش های لازم را نوشته اند و ما هم پرونده را به کمیته انضباطی ارائه کردیم، اما اظهارنظر قبل از صدور حکم درست و قانونی نیست.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال درباره بازگشت اعضای تیم بادران به تهران و اینکه چرا بازی امروز برگزار نشد، خاطرنشان کرد: بحث بازگشت بادران مطرح نیست و اینجا تصمیم و گزارش ناظر مسابقه و ناظر داوری مهم است. هیچ تیمی نمی تواند از تصمیم این ناظران عدول کند و هر موضوعی براساس تصمیم آنها جلو می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 135

به "آخرین شرایط پرونده دیدار شهرداری تبریز - بادران از زبان محمودزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پرونده دیدار شهرداری تبریز - بادران از زبان محمودزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید