آشنایی با جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور! (تور سنگاپور)

به گزارش دکترای اقتصاد، اگر بخواهیم از نظر هزینه سفر؛ شهرهای جنوب شرقی آسیا را دسته بندی کنیم باید گردش در سنگاپور را به عنوان گران ترین شهر و در ردیف اول این فهرست قرار بدهیم و این موضوع را می توانیم در گزارش سالانه شرکت The Economist Intelligence Unit بخوانیم. این شرکت هر ساله گزارشی از گران ترین شهرهای جهان ارائه می دهد که در ان به آنالیز قیمت بیش از 160 نوع محصول و خدمات در 133 شهر جهان می پردازد. در سال 2017 این شرکت در طی گزارش شهر سنگاپور را به دو علت اصلی به عنوان گران ترین شهر جهان به حساب اورده است که این دو علت شامل هزینه بالای اقامت و اجاره هتل و آپارتمان در سنگاپور و قیمت بالای حمل و نقل می باشد. اما ما برای شما علاقمندان به سفر و گردشگری در این مطلب می خواهیم به معرفی جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور بپردازیم که کاملا بدون هزینه هستند و شما می توانید بدون پرداخت مبالغی زیاد از ماندن درگران ترین شهر جهان نهایت لذت را ببرید. پس در ادامه همراه ما در مجله خودتان، مجله گردشگری خبرنگاران باشید برای معرفی دیدنی های رایگان سنگاپور ...

آشنایی با جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور! (تور سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

1) تماشا معابد قدیمی در شهر سنگاپور

از مکان های مجذوب کننده شهر سنگاپور معابد قدیمی هندوها و چینی ها می باشد که علاوه بر این که معماری بی نظیری دارند از مجذوب کنندهیت رنگی ویژه ای نیز برخوردار هستند. مثل معبد Sri Mariamman که گردشگران زیادی را هر ساله دور خود جمع می نماید یا قدیمی ترین معبد چینی ها در سنگاپور مانند معبد قدیمی Thian Hock Keng که از نظر سبک معماری شگفت انگیز است و از دیگر معابد می توان به معبد Phor Kark See و Kong Meng San اشاره نمود که برای بازدید از آنها هیچ هزینه ای احتیاج نیست که پرداخت کنید. درست است که از جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور به شمار می آیند، اما خیالتان راحت ارزش تماشا را دارند.

2) بازدید از پارک ساحلی شرقی در شهر سنگاپور

اگر علاقمند به ورزش های آبی هستید و یا از شلوغی و سر و صدای زیاد در سنگاپور خسته شده اید توصیه ما به شما این است که سری به پارک ساحلی جنوب شرقی سنگاپور از تماشای های رایگان سنگاپور بزنید که طولی در حدود 15 کیلومتر دارد و در مجموع 185 هکتار می باشد، این پارک ساحلی بزرگترین پارک در شهر سنگاپور است و مکانی مجذوب کننده و رویایی و آرامش بخش را برای هر بازدید کننده ای فراهم می آورد. در پارک ساحلی شرقی سنگاپور می توانید گلف، تنیس و اسکواش بازی کنید به قایقرانی بپردازید، اسکیت بازی کنید دوچرخه سواری و بسیاری از کارهای هیجان انگیز را تجربه کنید. ماندن در این پارک ساحلی و انجام تفریحات آبی مطمئنا باعث کاهش استرس و فشارهای روانی خواهد شد و در نهایت گردش در سنگاپور برایتان لذت بخش خواهد شد.

3) کلیسای اندرو و ارامنه در شهر سنگاپور

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور بازدید از کلیسای اندرو و ارامنه در این شهر می باشد که به ترتیب بزرگترین و کوچکترین کلیسای این شهر به شمار می روند. این کلیساها جزو شاهکارهای بی نظیر معماری سال های 1836 در شهر سنگاپور می باشند.

4) پیاده روی در میان قبرستان قدیمی Bukit Brow

قبرستان Bukit Brow که جزو میراث کهن و قدیمی سنگاپور به شمار می رود، امروزه به یک منطقه حفاظت شده تبدیل گشته است و محلی برای نگهداری انواع جانوران و پرندگان می باشد. این قبرستان در سال های اولیه قرن بیستم میلادی ساخته شد و از بزرگ ترین قبرستان های چینی است که در سنگاپور وجود دارد. شما می توانید در تورهای رایگان گردش در سنگاپور که روزانه برای بازدید از این قبرستان برپا می گردد شرکت نموده و با این منطقه آشنایی بیشتری کسب کنید.

5) پیاده روی بر بلندی های جنوبی شهر سنگاپور

اگر به سنگاپور سفر کردید یکی از کارهای مجذوب کنندهی که می توانید به آن بپردازید و خودم هم علاقه زیادی به آن دارم این است که یک کلاه آفتابی بر سر گذاشته و با برداشتن یک بطری آب راهی ارتفاعات جنگل های سرسبز و انبوه و پارک های جنوبی شهر سنگاپور شوید در این جا یک مسیر پیاده روی ده کیلومتری انتظارتان را می کشد که می توانید در دل طبیعت بی نظیر این منطقه قدم بزنید و به همراه دیگر گردشگرانی که پا به این مسیر گذاشته اند لحظاتی به یاد ماندنی و ناب را برای خود در گردش در سنگاپور تدارک ببینید. راستی کرم ضد آفتاب را از قلم نیاندازید!

5) بازدید از موزه بابا در سنگاپور

موزه بابا یا خانه بابا از تماشای های رایگان سنگاپور است که می توانید هر روزه با تورهای رایگان از آن تماشا کنید این خانه قدیمی که موزه ای تاریخی از آثار پراناکان یک خانواده ثروتمند در سال 1320 را به نمایش می گذارد در محله چینی ها در سنگاپور واقع شده است. برای این که تورهای رایگان آن را رزرو کنید کافی است که به آدرس ایمیل [email protected] درخواست ارسال کنید. این تورها روزهای شنبه از ساعت 11 صبح و دوشنبه از ساعت 2 بعد از ظهر و روز های پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح آغاز می گردد.

6) ارکستر سمفونیک کلاسیک سنگاپور

شما در سنگاپور می توانید به همراه خانواده خود به باغ گیاه شناسی سنگاپور بروید و علاوه بر لذت بردن از طبیعت بی نظیر این باغ به موسیقی کلاسیک گوش دهید و به رایگان اجرای زنده گروه ارکستر سمفونیک سنگاپور را از نزدیک مشاهده نمایید.

7) پیاده روی در جاده Macritchie بر فراز درختان

چشم انداز ای شگفت انگیز و چشم نوازی را می توان در بالای پارک Macritchie که دارای پوشش گیاهی سرسبز و متنوعی است شاهد بود. کافی است که همت کنید و این مسیر 8 کیلومتری را که از جاذبه گردشگری تماشایی و با صفایی برخوردار است طی نموده و به بالای پل معلقی که در ارتفاع 250 متری بر روی جنگلی سرسبز قرار گرفته است بروید تا شاهد دنیایی شگفت انگیز و منظره ها زیبا از سنگاپور باشید.

8) موزه دانشگاه ملی سنگاپور

شما می توانید در شهر سنگاپور به رایگان از موزه تاریخ طبیعی این شهر که در دانشگاه ملی سنگاپور قرار گرفته است بازدید به عمل آورید. حتی بازدید از گالری هنری lee kong chian نیز که در این موزه تاریخ طبیعی واقع شده است برای شما رایگان تمام خواهد شد.

9) باغ های کنار خلیج در سنگاپور

باغ های کناره خلیج درسنگاپور پر است از درختان زیبا و بسیار بزرگ که به علت دارا بودن مسیر پیاده روی بر بالای درختان و برگزاری نمایشی توام با موسیقی و نور هر روزه از ساعت 7:45 تا 8:45 غروب در محوطه ان باعث می گردد که شما بتوانید بدون هزینه کردن از یک خاطره توام با نشاط و شادی را از ماندن در سنگاپور تجربه کنید.

10) فستیوال های هنری درسنگاپور

کسانی که دوست دارند در فستیوال ها و جشنواره های سنگاپور که هر ساله در ماه های مختلف و به خصوصی از نقاط مختلف دنیا به میزبانی سنگاپور برگزار می گردد شرکت داشته باشند می توانند برای اطلاع پیدا کردن از زمان این جشنواره ها به سایت اینترنتی yursingupore.com مراجعه کنند.

11) بازدید از باغ گیاهشناسی سنگاپور

در باغ گیاه شناسی پر است از انواع گونه های گیاهی سرسبز و گل های زیبا که جناب آقای استامفورد رافلز آن را در پارک فورت کنینگ ایجاد کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1557

به "آشنایی با جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور! (تور سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور! (تور سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید