ادعای باورنکردنی مجری تلویزیون درباره دربی ایران و قطری ها

به گزارش دکترای اقتصاد، پیش از این یک بار کوشش هایی برای برگزاری بازی سوپرجام بین پرسپولیس و استقلال در آلمان وجود داشت، اما در نهایت مجوز برگزاری این ملاقات صادر نشد، حالا، اما ادعای جدیدی در خصوص دربی برونمرزی مطرح شده است.

ادعای باورنکردنی مجری تلویزیون درباره دربی ایران و قطری ها

حافظ کاظم زاده، مجری برنامه استادیوم شبکه پنجم سیما، در برنامه صبح امروز ادعای خود را البته با احتیاط و، اما اگر بیان کرد، اما به هر حال مدعی شد که دوحه میزبان احتمالی صد و دومین جدال پرسپولیس خواهد بود.

او در این خصوص گفت: اگر بهتان بگویم شهرآورد ممکن است در قطر برگزار گردد، چه واکنشی خواهید داشت؟ مذاکراتی انجام شده، طبق شنیده های ما، شهرآورد صد و دوم در قطر برگزار خواهد شد. با حضور تماشاگران، بلیت فروشی، عایدی دلاری که نکات مثبت و منفی خواهد داشت.

مجری سپس شنیده های خود را به این شکل شرح داد که بازی در حضور وی ای آر برگزار می گردد، اما داور ایرانی این بازی را قضاوت می نماید. او از مهدی تاج و منصور قنبرزاده خواست تا در این باره روشنگری نمایند و شرحات کامل تری بدهند.

جالب اینکه او احتمال برگزاری دربی در قطر را بسیار زیاد دانست و در نهایت همه چیز را به اظهارنظر مسئولان فوتبال موکول کرد. حالا باید دید این ادعای بزرگ چه واکنشی در بین تصمیم گیران فوتبال مستقر در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد شد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 17 شهریور 1402 بروزرسانی: 17 شهریور 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1657

به "ادعای باورنکردنی مجری تلویزیون درباره دربی ایران و قطری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای باورنکردنی مجری تلویزیون درباره دربی ایران و قطری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید