استخدام رایگان در 325 شهر کشور

به گزارش دکترای اقتصاد، یکی از دغدغه های جوانان پیدا کردن شغل ایده آل می باشد که معمولاً کاری زمانبر و پرهزینه است. در حال حاضر امکان استخدام رایگان کارجو در 325 شهر از 31 استان کشور در سامانه ملی کار فراهم شده است.

استخدام رایگان در 325 شهر کشور

چنانچه شما هم جویای کار هستید می توانید از قسمت استخدام رایگان کارجو، به صورت کاملا رایگان در این سامانه ثبت نام کنید و از خدمات آن بهره مند شوید؛

سامانه کاریابی الکترونیکی ملی کار از سال 1398 با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت و معدن و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف دسترسی سریع، امن و رایگان کارجو و کارفرما آغاز به فعالیت نمود. لیست مجوزات فوق برای بازدیدکنندگان گرامی قابل رویت می باشد:

در این سامانه افراد جویای کار، با ثبت نام و تکمیل رزومه خود می توانند به آگهی های شغلی درج شده در سامانه دسترسی داشته باشند و مستقیماً با کارفرما در ارتباط باشند. علاوه بر آن موارد شغلی مورد نظر به صورت روزانه به وسیله پیامک به تلفن همراه کارجویان ارسال خواهد شد.

همچنین کارفرمایان نیز می توانند از قسمت ثبت نام رایگان کارفرما، اطلاعات خود را وارد نموده و به بانک اطلاعاتی کارجویان دسترسی داشته باشند. کارفرما می تواند برای استخدام نیروی کار مورد نظر، پیشنهادات شغلی خود را به وسیله پیامک و تماس به کارجویان اعلام نماید.

دسترسی به شماره تماس کارجویان صرفاً برای کارفرماهایی که اصالت آن ها توسط ملی کار تایید شده باشد، امکان پذیر خواهد بود؛

منبع: فرارو
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 679

به "استخدام رایگان در 325 شهر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام رایگان در 325 شهر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید