اسکار مذاکره با بارسلونا را تأیید کرد

به گزارش دکترای اقتصاد، بازیکن برزیلی تیم شانگهای پورت چین خبر تماس باشگاه بارسلونا با او را تأیید کرد.

اسکار مذاکره با بارسلونا را تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران، در فاصله 10 روز به مانده به سرانجام بازار نقل وانتقالات اروپا، باشگاه بارسلونا درصدد انجام خریدی دیگر است، اما شرایط این باشگاه هم آنقدر تعریفی ندارد که بخواهد دست روی بازیکنان گرانقیمت بگذارد. از این رو کاتالان ها در فکر جذب یک مهره هجومی کم هزینه هستند و اسکار بازیکن برزیلی سابق تیم فوتبال چلسی هم در لیست این باشگاه واقع شده است. البته به نظر نمی رسد که این جابه جایی در زمستان سال جاری رخ دهد.

اسکار 30 ساله که سال 2017 از چلسی جدا شد و به تیم شانگهای پورت چین پیوست، با تأیید این موضوع به شبکه TNT Sport برزیل گفت: بله تماس هایی انجام شده است و گفت و گو هایی هم داشته ایم. بارسلونا نسبت به جذب من تمایل نشان داده است. این باشگاه روزهای سختی را سپری می نماید، اما این مسائل به خاطر محدودیت هایش برای خرید بازیکن است. من هم باید با باشگاهم صحبت کنم. شاید بهتر باشد در آخر فصل جابه جایی صورت بگیرد.

اسکار در چهار و نیم فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس 30 گل به ثمر رساند. او تا سال 2024 با تیم چینی اش قرار داد دارد، اما با توجه به جدایی کوتینیو از بارسلونا و به احتمال بسیار زیاد خروج عثمان دمبله، آبی و اناری ها می خواهند هرچه زودتر او را به خدمت بگیرند. بازیکن برزیلی از باشگاه فعلی خود حقوق قابل توجهی دریافت می نماید که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل نموده است و باید دید که با وجود شرایط مالی باشگاه بارسلونا، او حاضر خواهد شد با حقوق کمتر برای این تیم بازی کند یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1402

به "اسکار مذاکره با بارسلونا را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکار مذاکره با بارسلونا را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید