اعلام آخرین شرایط پرونده بیرانوند و زمان باز شدن پنجره پرسپولیس

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته بیان کرد که مطالبات گابریل کالدرون سرمربی پیشین این تیم پرداخت شده و پنجره جابجایی باشگاه به زودی باز خواهد شد.

اعلام آخرین شرایط پرونده بیرانوند و زمان باز شدن پنجره پرسپولیس

صدری در مورد دیگر پرونده های داخلی پرسپولیس از جمله بدهی 10 میلیارد تومانی به باشگاه شهرخودرو در پی جذب یحیی گل محمدی گفت: طبق قولی که داده بودم، روز دوشنبه با آقای حیدری و حمیداوی (مدیران باشگاه شهرخودرو) راجع به این پرونده صحبت کردم. داریم این پرونده را حل می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات علیرضا بیرانوند دروازه بان پیشین این تیم تاکید نمود: زمانی را با وکیل بیرانوند هماهنگ نموده ایم تا با هم صحبت کنیم. ما یک بیانیه دادیم که هرکس از پرسپولیس طلب دارد، اعلام کند. فدراسیون فوتبال لیستی را برای ما از افرادی فرستاده که شکایت نموده اند. قرار شد از این طلبکاران دعوت کنیم که یا قسمتی از طلبشان را ببخشند یا برای پرداخت آن موقع بندی کنیم.

صدری بعلاوه در پاسخ به این سئوال که پنجره جابجایی پرسپولیس چه زمانی باز خواهد شد؟ گفت: پنجره پرسپولیس تا آدینه باز می گردد. برای استفاده از بازیکنان تاجیکستانی هم نیازی به منتظر ماندن تا نیم فصل نیست و وقتی پنجره باز گردد، آنها می توانند از همان روز برای پرسپولیس بازی نمایند.

به گزارش خبرنگاران، در صورتی که پنجره جابجایی پرسپولیس تا روز آدینه باز گردد، دو بازیکن تاجیکستانی این تیم می توانند در بازی روز دوشنبه هفته آینده سرخپوشان برابر ویستا توربین در جام حذفی به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1297

به "اعلام آخرین شرایط پرونده بیرانوند و زمان باز شدن پنجره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین شرایط پرونده بیرانوند و زمان باز شدن پنجره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید