افزایش تعداد آکادمی های هنری چند درصد بوده است؟

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت بیش از 6 هزار آکادمی آزاد هنری در کشور اطلاع داد.

افزایش تعداد آکادمی های هنری چند درصد بوده است؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری گفت: آکادمی های آزاد هنری براساس مصوبه 477 شورای عالی انفلاب فرهنگی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می نمایند و دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری، مسئولیت حوزه آموزش هنر را به عهده دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، 6 هزار آکادمی آزاد هنری دارای مجوز در کشور داریم که در رشته هنر های تجسمی، موسیقی، نمایش، خوشنویسی و هنر های سنتی آموزش می دهند و در سه سال اخیر، تعداد آکادمی های آزاد هنری، حدود 30 درصد افزایش یافته است

صفی پور توضیح داد: آکادمی های آزاد هنری مهمترین بستر توسعه عدالت آموزش هنر در سراسر کشور از جمله مناطق محروم و روستا ها هستند و نقش و سهم مهمی در ایجاد اشتغال و جذب هنرمندان و فارغ التحصیلان به بازار کار و رونق اقتصاد هنر بدون احتیاج به سرمایه گذاری دولت ایفا می نمایند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری گفت: براساس مصوبه 477 شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیأت نظارت بر آکادمی های آزاد هنری که با حضور هنرمندان و کارشناسان تشکیل شده است؛ وظیفه آنالیز درخواست برای مجوز آکادمی های آزاد هنری را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 561

به "افزایش تعداد آکادمی های هنری چند درصد بوده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد آکادمی های هنری چند درصد بوده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید