بازی روگ لایک تازه سازنده Deadcell معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش دکترای اقتصاد، شرکت Devolver Digital از یک بازی اکشن روگ لایک تازه با عنوان تنجوتسو (Tenjutsu) برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی روگ لایک تازه سازنده Deadcell معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

تنجوتسو در شهری متراکم و در عین حال پر جنب و جوش زیر سلطه چهار سندیکای جنایتکار جریان دارد. شخصیت اصلی بازی که در این برزخ گرفتار شده، باید از مهارت خود در هنر های رزمی و سلاح بهره ببرید تا با از بین بردن هر یک از سندیکا های منحصربه فرد بازی به هر ترتیبی که می خواهید، شهر را به شرایط مناسبی بازگردانید.

تنجوتسو مکانیک های روگ لایک را با نبرد های شدید و تاکتیک های مختلف ترکیب می نماید. به گفته سازنده، بازیکن باید سیستم های نبرد را طوری به کار گیرد که گویی هر رویارویی آخرین نبرد او است. به عبارتی تسلط بر تعداد متنوعی از سلاح ها، ارتقاء ها و تکنیک ها مورد مهمی در بازی است که برای شکست سندیکاها باید به آن ها توجه زیادی داشته باشید.

همانطور که هر سازمان شوم را از بین می برید، شهر با مغازه ها و رستوران ها برای خرج کردن منابع جمع آوری شده دوباره متولد می گردد و میانبر های پنهان قبلی مسیر های تازهی را برای دورهای بعدی فراهم می نمایند. شکل دادن به شهر متناسب با سبک بازی شما برای باز کردن قفل سلاح های تازه، حرکات جنگی و مناطقی برای کاوش، بسیار مهم بوده است.

این بازی به وسیله استودیوی Deepnight Games ساخته شده است. این یک استودیوی تک نفره است که به وسیله سباستین بنارد (Sébastien Benard)، یکی از توسعه دهندگان سابق استودیوی Motion Twin و توسعه دهنده و طراح بازی Dead Cells تاسیس شده است. اگر نمی دانید، Dead Cells اثری پیروز در سبک روگ لایک است که در سال 2018 عرضه شد و پیروزیت های زیادی به علت گیم پلی فوق العاده خود کسب کرد. بنابراین اگر از هواداران بازی ذکر شده هستید، بهتر است که منتظر Tenjutsu نیز بمانید. هرچند که این بازی فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما گفته شده که برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1403 بروزرسانی: 29 خرداد 1403 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1680

به "بازی روگ لایک تازه سازنده Deadcell معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی روگ لایک تازه سازنده Deadcell معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید