رئیس یوبی سافت: بازسازی های متعددی از اساسینز کرید در راه است

به گزارش دکترای اقتصاد، ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل یوبی سافت (Ubisoft) در مصاحبه ای که اخیرا در وبلاگ این شرکت منتشر شده، اعلام کرد که در حال حاضر چندین بازسازی از سری اساسینز کرید (Assassins Creed) برای توسعه برنامه ریزی شده اند.

رئیس یوبی سافت: بازسازی های متعددی از اساسینز کرید در راه است

برای نزدیک به دو دهه، اساسینز کرید به طور مداوم با نسخه هایی مانند اساسینز کرید: برادرهود، اساسینز کرید 4: بلک فلگ و حتی به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. در این فرآیند، این سری سودآوری زیادی برای شرکت خود داشته است. نکته قابل توجه، تاریخچه غنی و طولانی این سری است که برای توسعه دهندگان این شرایط را فراهم نموده تا به عقب برگردند و پتانسیل بازسازی بعضی از آثار کلاسیک این مجموعه اکشن ماجراجویی را آنالیز نمایند.

گیلموت می گوید:

او بعلاوه با اشاره به میراژ و نسخه تازه Shadow، اعلام کرد که بازیکنان می توانند همچنان انتظار تنوع از بازی های اساسینز کرید را داشته باشند:

در حالی که هنوز زمان زیادی تا اجرای برنامه های بازسازی اساسینز کرید به جای مانده است، بازی بعدی این سری قرار است در 15 نوامبر (25 آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه گردد. این بازی دو شخصیت قابل بازی با توانایی های منحصر به فرد در ژاپن فئودال را در دسترس بازیکنان قرار می دهد و شخصیت تاریخی اودا نوبوناگا را در اوج قدرت خود پس از پیروزی بر طایفه تاکدا با استفاده از سلاح گرم آرکبوس، به نمایش می گذارد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1403 بروزرسانی: 14 تیر 1403 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1682

به "رئیس یوبی سافت: بازسازی های متعددی از اساسینز کرید در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس یوبی سافت: بازسازی های متعددی از اساسینز کرید در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید