بازی مسابقه ای رایگان Trackmania اوایل 2023 منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش دکترای اقتصاد، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Trackmania برای کنسول ها و سرویس های ابری رونمایی نموده است.

بازی مسابقه ای رایگان Trackmania اوایل 2023 منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

Trackmania یک بازی مسابقه ای است که به وسیله Nadeo به عنوان بازسازی TrackMania Nations و ریبوتی برای این مجموعه در جولای سال 2020 برای رایانه های شخصی منتشر شد. بازی به صورت رایگان در دسترس نهاده شد و با یک سرویس اشتراک پولی که شامل ویرایشگر پیست مسابقه، رویدادهای آنلاین و شخصی سازی ماشین ها می شد، درآمدزایی می نماید. بازی نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرد و با وجود اینکه بسیاری از گیم پلی آن استقبال کردند، مدل درآمدزایی آن با واکنش های منفی روبرو شد.

این نسخه دارای گیم پلی مشابه به بازی های قبلی این سری است که در آن بازیکن باید از ابتدا تا پایان در یک جهت انتخابی در سریع ترین زمان ممکن با دیگر بازیکنان مسابقه دهد. ویژگی ساخت پیست نیز در این نسخه گنجانده شده اما اثری پیست های گنجانده شده در نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی گردد.

از طرفی بازی های قبلی این مجموعه دارای 65 پیست مسابقه بودند، اما نسخه نو Trackmania این تعداد را با 25 پیست جایگزین می نماید که هر سه ماه یکبار آپدیت می شوند. البته با دسترسی به اشتراک های مختلف درون بازی، می توانید پیست های گذشته را در اختیار داشته باشید. بازیکنان می توانید در این پیست ها به صورت تک نفره، چند نفره آنلاین یا محلی (لوکال) به تجربه این اثر بپردازند. در نهایت لازم به ذکر است که بازی به مرور زمان به روزرسانی می گردد و در کنار رویدادها و حالت های نو بازی، پیست های مختلفی در دسترس قرار می گیرند. با این حال دسترسی به بسیاری از این محتوای اضافی، به خرید اشتراک و پرداخت های درون برنامه ای وابسته است.

بازی Trackmania در اوایل 2023 میلادی برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و سرویس های ابری لونا و استیدیا منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که بازی روی پلتفرم های ذکر شده نیز رایگان خواهد بود و از قابلیت کراس پلی و انتقال فایل های ذخیره بین پلتفرم ها پشتیبانی خواهد نمود. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1507

به "بازی مسابقه ای رایگان Trackmania اوایل 2023 منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی مسابقه ای رایگان Trackmania اوایل 2023 منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مسابقه ای رایگان Trackmania اوایل 2023 منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید