با بلولاین، مرکز پشتیبانی بلوبانک بیشتر آشنا شوید
به گزارش دکترای اقتصاد، همواره به وقت همه جا جوابگوی کاربران
زندگی روزمره پر از رخدادها و اتفاقاتی است که ممکن است آرامش ذهنی ما را از بین ببرد و تشویش، نگرانی و اضطراب جای آن را بگیرد. در چنین لحظاتی مراجعه به یک راهنمای معتمد و مطمئن که همواره در دسترس باشد، یاری زیادی به بازگشت آرامش می نماید.
تصور کنید در ساعات پایانی شب یا یک روز تعطیل گوشی هوشمند یا کارت بانکی تان به سرقت می رود یا گم می گردد و هر لحظه احتمال می دهید که فردی از آن سوءاستفاده مالی کند. یا موقعیتی را به یاد بیاورید که در میانه یک معامله خودرو یا مسکن برای انتقال پول دچار مشکل شده اید و نمی دانید که از کدام راه و روشی یاری بگیرید.
در چنین زمان هایی و شرایط های مشابه آن، حضور پشتیبانی حاضر و آماده و آگاه، اجازه بروز هیچ گونه استرس و دلشوره ای را نمی دهد و شرایطی را ایجاد می نماید که با کمترین دغدغه ای تمامی چالش های پیش روی شما برداشته گردد.
برای تحقق این هدف بود که بلوبانک به عنوان نئوبانک سامان، از همان ابتدای آغاز به فعالیت خود در سال 1398 با نگاه ویژه ای به پشتیبانی از کاربران خود بخش بلولاین را راه اندازی کرد.
بلولاین مرکز پشتیبانی بلوبانک است که به شکل 24 ساعته و در 7 روز هفته، آماده پاسخ به سوالات و هدایت کاربران است. کارشناسان جوان اما باتجربه و کارآزموده بخش پشتیبانی بلوبانک، این آمادگی را دارند تا در هر ساعتی از شبانه روز ضمن گوش دادن یا خواندن دقیق صحبت ها و درخواست های کاربران، آنها را به برترین شکل ممکن هدایت نمایند.
بلوبانک به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران، شعبه فیزیکی ندارد و تمامی خدمات به وسیله اپلیکیشن بلو به کاربران ارائه می گردد. بازکردن حساب، شناسایی هویت و… همه و همه، به سادگی و تنها با نصب اپلیکیشن بلوبانک انجام می گردد. اما این تمام قصه نیست و بخش بلولاین به عنوان حامی همیشگی کاربران، آنها را در تمام مدت زمان استفاده از اپلیکیشن همراهی می نماید.
در تمامی بخش ها و منوهای اپلیکیشن، آیکونی به شکل علامت سوال در گوشه سمت چپ برنامه وجود دارد که با لمس آن سه گزینه تبادل نظر، تماس و سوالات متداول در دسترس شما قرار می گیرد. با توجه به نوع سوال و هدایت که احتیاج دارید و علاقه خود به ارتباط متنی یا شنیداری می توانید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. کارشناسان بلولاین بعلاوه در شبکه های اجتماعی نیز با نظارت کامل آماده پاسخ دهی سریع به سوالات و پرسش های کاربران هستند.
براساس آمارهای یک سال گذشته حدود 50 درصد از ارتباطات با بلولاین به گفت وگو یا چت آنلاین، 45 درصد به تماس تلفنی و پنج درصد هم به پیغام های ارسال شده در شبکه های اجتماعی اختصاص داشته است. طبق این آمارها زمان انتظار کاربران برای دریافت پاسخ اولیه به طور میانگین کمتر از 1 دقیقه است که سرعت عمل بالای کارشناسان بلولاین را نشان می دهد.
بلولاین تنها به کاربران بلوبانک اختصاص ندارد و تمامی افرادی که پیش از باز کردن حساب، سوال و درخواستی دارند می توانند با تماس یا ارسال پیغام، پاسخ دغدغه های خود را دریافت نمایند. در هر لحظه ای از شبانه روز بدون توجه به روز کاری یا تعطیل چنانچه احتیاج به هدایت و مشاوره داشتید می توانید با شماره 021-87641 تماس گرفته و یا به صفحه ویژه بلولاین در وبسایت بلوبانک به نشانی https://chat.blubank.com مراجعه نموده و با کارشناسان بخش پشتیبانی به گفت وگو بنشینید.
بلوبانک ارائه تجربه ای مجذوب کننده، سریع و راحت از خدمات مالی و بانکی را به عنوان یکی از اولویت ها و اهداف اصلی خود در نظر دارد و در این راه تا به امروز قابلیت های نوآورانه ای همانند بلوچارت، بلوباکس، بلوجونیور، انتقال به دوستان، انتقال اتوماتیک و… را به کاربران خود ارائه داده است.
بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به احتیاجهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.
منبع: فوت و فن