برگزارى 12 نمایشگاه در شهر آفتاب، عدم حضور مردم در نمایشگاه بهانه است

به گزارش دکترای اقتصاد، تقدسی نژاد گفت: تا امروز 12 نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شده تا برای نمایشگاه های دیگر بسترسازی شود.

برگزارى 12 نمایشگاه در شهر آفتاب، عدم حضور مردم در نمایشگاه بهانه است

عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا امروز 12 نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شده تا برای نمایشگاه های دیگر بسترسازی شود.

وى ادامه داد: در سال 95 نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار شد، اما به دلیل آبگرفتگی یک برندی از این مکان ایجاد شد و اعلام کردند که مردم حضور پیدا نمی کنند، اما تمام این صحبت ها بهانه است.

تقدسی نژاد بیان نمود: در اردیبهشت سال جاری، نمایشگاه و خودرو هم برگزار شد که بالغ بر 200 هزار بازدید کننده داشتیم و رضایت حداکثری بوده است.

مدیرعامل شهر آفتاب یادآور شد: هر مدیر و مسئولی که به نمایشگاه شهر آفتاب آمده ظرفیت های نمایشگاه را مورد بررسی قرار داده و علاقمند بودند که نمایشگاه ها در شهر آفتاب برگزار شود.

وى گفت: اگر با حمایت شورای اسلامی شهر اعلام شود که نمایشگاه ها از سال 1402 به طور قطع در شهر آفتاب برگزار خواهد شد، سرمایه گذاران در طول ماه های آینده به توسعه شهر آفتاب کمک خواهند کرد.

تقدسی نژاد در انتها تاکید کرد: تقویم ما در سال جاری پر شده و در پی پیش بینی تقویم سال آینده و همچنین تدوین تقویم پنج ساله نمایشگاه هستیم.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1523

به "برگزارى 12 نمایشگاه در شهر آفتاب، عدم حضور مردم در نمایشگاه بهانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزارى 12 نمایشگاه در شهر آفتاب، عدم حضور مردم در نمایشگاه بهانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید