بمب امباپه؛ اعلام پیوستن به رئال در یورو 2020

به گزارش دکترای اقتصاد، کیلیان امباپه روزهای پایانی حضورش در پی اس جی را پشت سر می گذارد و در تاریخی خاص میخواهد انتقالش به رئال را تایید کند.

بمب امباپه؛ اعلام پیوستن به رئال در یورو 2020

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرارداد کیلیان ام باپه تابستان سال 2022 به انتها خواهد رسید. این بازیکن جوان سخت مورد توجه رئال مادرید است. او قراردادش را تمدید نکرده و پاری سن ژرمن اگر می خواهد این فوق ستاره خود را رایگان از دست ندهد باید تا تابستان تکلیف او را معین کند.

در واقع فصل 17-2016 آغاز درخشش امباپه جوان در سطح اول فوتبال اروپا بود. یک هفته قبل از پیوستن او به پی اس جی، نشریه مارکا خبر از قطعی بودن انتقالش به رئال داد و حتی تیتر یک این نشریه نیز به امباپه و انتقال 180 میلیون یورویی اش به رئال اختصاص داشت ولی در چرخشی غیرمنتظره او به تیم شهر زادگاهش یعنی پی اس جی پیوست.

اکنون تنها یک سال از قرارداد او به جامانده و در اسپانیا معتقدند رئال همین تابستان هر طور شده امباپه را جذب خواهد نمود چرا که او کلید تحولات گسترده باشگاه پس از جدایی زیدان و آمدن کارلتو است.

این روزها بار دیگر زمزمه های جدایی امباپه و انتقالش به رئال شنیده می گردد و به خصوص بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه و صمیمیت بین او و امباپه بر آتش شایعات افزوده اند.

تصاویر منتشر شده از اردوی تیم ملی فرانسه نشان می دهد که بنزما و امباپه از هم جدا نشدنی هستند و حتی هفته پیش نشریه اکیپ فاش ساخت که کریم با امباپه در خصوص انتقالش به رئال حرف زده و از او خواسته که در این مورد تردید نکند.

در چنین شرایطی شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح شد؛ اینکه امباپه در جریان یورو 2020 میخواهد اعلام کند که به رئال خواهد رفت.

شاید به نظر سخت بیاید چرا که در طول یورو 2020 تمرکز امباپه قطعا روی تیم ملی کشورش خواهد بود ولی استرادا، خبرنگار ال چیرینگیتو با اطمینان از این قضیه اطلاع داد.

به نظر می رسد که درخواست جدایی ستاره فرانسوی از پی اس جی جدی است و وکیل او در حال مذاکرات پنهانی با سران باشگاه پاریسی برای دریافت مجوز جدایی اوست. پی اس جی نیز به خوبی می داند که امباپه قصد تمدید ندارد و از حالا برای جانشینی او دو گزینه را مد نظر دارد؛ اولی کریستیانو رونالدو است و دومی محمد صلاح.

از یک هفته دیگر یورو 2020 آغاز خواهد شد و باید منتظر اعلام رسمی امباپه ماند، او میخواهد انتقالش به رئال را در بحبوحه این رقابت ها به اطلاع برساند. بمب تابستانی که رئالی ها مدت هاست انتظارش را می کشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1029

به "بمب امباپه؛ اعلام پیوستن به رئال در یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب امباپه؛ اعلام پیوستن به رئال در یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید