نام خرید بزرگ بارسلونا در تابستان 2021 لو رفت

به گزارش دکترای اقتصاد، تهران (پانا) - باشگاه بارسلونا قصد دارد در فصل تابستان ستاره بوندس لیگا آلمان را راهی لالیگا کند.

نام خرید بزرگ بارسلونا در تابستان 2021 لو رفت

آبی اناری های فوتبال اسپانیا که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند اما همچنان در کورس کسب عنوان قهرمانی در لالیگا هستند، قصد دارند در فصل جابجایی تابستانی خود را تقویت کنند.

پس از اینکه اسامی مانند ممفیس دپای به عنوان گزینه های خرید تابستانی بارسلونا مطرح شدند، رسانه های اسپانیایی طی ساعات اخیر خبر دادند که در جریان فیفادی ماه مارس، مدیران باشگاه بارسلونا با پدر ارینگ هالند ستاره بورسیا دورتموند برای انتقال این بازیکن به بارسلونا به توافق نهایی رسیدند و به زودی قرارداد این انتقال بین دو باشگاه بورسیا دورتموند و بارسلونا به امضا خواهد رسید.

براساس گزارش منتشر شده در رسانه های اسپانیایی، قرار است باشگاه بارسلونا در ازای انتقال هالند، مجوز حضور ریکی پویگ را در بورسیا دورتموند بدهد و البته مهمتر اینکه بارسلونا باید طی دو مرحله، مبلغ 125 میلیون یورو را تا پایان فصل به حساب باشگاه بورسیا دورتموند واریز کند تا قرارداد 5 ساله این بازیکن جوان با بارسلونا به امضا برسد.

بارسلونا که حقوق سالانه 22 میلیون یورویی را برای هالند در نظر گرفته است، برای جبران مبلغ این انتقال قصد دارد در تابستان کوتینیو و گریژمن را بفروشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 931

به "نام خرید بزرگ بارسلونا در تابستان 2021 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام خرید بزرگ بارسلونا در تابستان 2021 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید