کومان: شانس صعودمان به نحوه آغاز بازی بستگی دارد، هنوز امیدواریم

به گزارش دکترای اقتصاد، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود شکست خانگی سنگین تیمش برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا از صعود به مرحله بعدی قطع امید نکرده است.

کومان: شانس صعودمان به نحوه آغاز بازی بستگی دارد، هنوز امیدواریم

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی امشب (چهارشنبه) شاگردانش برابر پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جبران باخت خانگی 4 بر یک بازی رفت را غیرقابل جبران ندانست.

او به خبرنگاران گفت: در فوتبال همواره شانس و امید هست. همه چیز به این بستگی دارد که بازی را چگونه شروع کنیم. باید آنقدر بازی را پرانرژی شروع کنیم که کار برای حریف سخت گردد. صعود یا عدم صعود ما به کارایی بازی مان بستگی دارد. آنها این مسئله را در بازی رفت ثابت کردند، اما بارسلونا هم تیمی است که همواره شانس و موقعیت دارد. اگر ما در اوج باشیم هیچ چیزی غیرممکن نیست.

کومان ادامه داد: ما در مقطعی از بازی رفت، عملکرد خوبی داشتیم. بعد از آن بازی هم نتایج خوبی گرفتیم و پیروزی برابر سویا در جام حذفی به ما روحیه داد، اما نمی توانیم بازگشت مان برابر سویا و پیروزی 2 بر صفر مان مقابل آن تیم را با این بازی که 4 بر یک عقب هستیم، مقایسه کنیم. پاریس تیمی قوی دارد که می خواهد تا خاتمه رقابت ها برود. ما هم به امید اینکه کار حریف را سخت کنیم به میدان خواهیم رفت.

سرمربی هلندی بارسلونا تأکید کرد: این فصل ما هرگز تمام نفرات مان را همزمان با هم در اختیار نداشته ایم. در خصوص مدافعان میانی مان بدشانسی آوردیم، اما ما نمی توانیم فقط روی یکی دو بازیکن حساب کنیم. من ترکیب اصلی تیمم را برای بازی از همین الان انتخاب نموده ام. با 22 بازیکنی که در اختیار دارم، می توانم تیم را با هر سیستمی به میدان بفرستم.

تیم فوتبال بارسلونا امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم پارک دو پرنس میهمان پاری سن ژرمن خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 884

به "کومان: شانس صعودمان به نحوه آغاز بازی بستگی دارد، هنوز امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: شانس صعودمان به نحوه آغاز بازی بستگی دارد، هنوز امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید