تاریخ انتشار فاینال 16 رسما اعلام شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید

به گزارش دکترای اقتصاد، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی از تاریخ انتشار بازی فاینال فانتزی 16 برای کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرده است.

تاریخ انتشار فاینال 16 رسما اعلام شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید

بازی نقش آفرینی Final Fantasy XVI به تهیه کنندگی نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) از طریق تیم داخلی Creative Business Unit III در دست توسعه است. از طرفی هیروشی تاکای (Hiroshi Takai) به عنوان کارگردان اصلی و کازوتویو ماهیرو (Kazutoyo Maehiro) به عنوان کارگردان خلاقیت و نویسنده در ساخت بازی ایفای نقش خواهند کرد.

این بازی گیمرها را با یک داستان مستقل کاملا نو در جهانی فاینال فانتزی آشنا می کند. داستان در یک جهانی فانتزی حماسی تاریک در قلمرو Valisthea رخ می دهد؛ سرزمینی که در پرتو کریستال های مادر به روشنایی دست یافته است و صلح در آن با توسعه بیماری شایعی به نام بلایت در آستانه فروپاشی است. شخصیت اصلی بازی کلایو رزفیلد است؛ جنگجویی که لقب اولین سپر روزاریا را به او اعطا کرده اند و سوگند یاد کرده که از برادر کوچکترش جاشوا محافظت کند. چندی نمی گذرد که کلایو در یک تراژدی بزرگ گرفتار شده و قسم می خورد که از آیکون تاریکی یا همان عفریت، موجودی مرموز که فاجعه ای را در پی خود دارد، انتقام گیرد.

Final Fantasy XVI به عنوان اولین بازی این سری که برای پلی استیشن 5 طراحی شده، دارای سیستم های نبرد منحصربه فردی است که در آن نه تنها می توانید در مبارزه از قدرت های آیکون ها استفاده کنید، بلکه می توانید آن ها را نیز به طور کامل کنترل کنید. همچنین یک حالت متمرکز بر داستان وجود دارد که برای آن دسته از بازیکنانی توصیه می شود که با بازی های اکشن راحت نیستند و مایلند که بیشتر روی عناصر داستانی بازی تمرکز کنند.

در این حالت، کلایو به طور اتوماتیک از برخی حملات جاخالی می دهد و کمبوهای پیچیده را می توان با فشار دادن دکمه های ساده پیاده سازی کرد. از طرفی حالت متمرکز بر اکشن که در آن همه اقدامات کلایو از طریق بازیکن کنترل می شود، برای کسانی است که به مهارت خود اطمینان دارند یا می خواهند آن را آزمایش کنند.

گفتنی است که در کنار نسخه استاندارد بازی، نسخه های دلوکس و کالکتورز نیز برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود. نسخه دلوکس بازی در کنار یک نسخه از بازی شامل استیل بوک و نقشه ای از جهان بازی خواهد بود. در رابطه نسخه کالکتورز بازی، در کنار محتویان نسخه دلوکس شامل مواردی نظیر اکشن فیگور، تعدادی پین، آرت بوک دیجیتالی، موسیقی های بازی به صورت دیجیتالی و شمشیری اضافی با نام Blood Sword در بازی خواهد بود. در این میان نسخه دلوکس و دیجیتالی بازی در کنار بازی شامل آرت بوک و موسیقی های بازی به صورت دیجیتالی می شود. پیش خرید هر یک از نسخه های بازی نیز شمشیر Braveheart را در کنار آیتم های درون بازی دیگری در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

بازی فاینال فانتزی 16 در تاریخ 22 ژوئن 2023 (1 تیر 1402) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1543

به "تاریخ انتشار فاینال 16 رسما اعلام شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار فاینال 16 رسما اعلام شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید